Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne synes jeg er litt kul 👌.

Fikk den i gave når jeg jobbet på Barbu Fiskemottak 😃.

Er jo Arendal i et nøtteskall det.

Seilskutetiden ❤️.

Synes seilskuter er fine jeg.

Når jeg gikk på ungdomsskolen så hadde skolen faktisk en egen seilskute som het "Boy Leslie".

Så leide de den ut til firmaer som ville ha sommerfester og sånn.

Det var veldig koselig ❤️.

Tenk dere da reker og hvitvin, sol og ombord ei seilskute...

Kan det bli bedre enn det tro?

Veldig gode minner er det ihvertfall ❤️.

Elsker minnebanken min 😂😂😂😂

17131622532925120611127723189898.jpg

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 time siden):

God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 

Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅

Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍

I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰

God morgen til @Trippelure og Alfred håper du får en flott uke også 🥰 artig og drømme ja elsker Med Hjarte på rette staden jeg også ja da må dere ha en godt tur til slektsgården 🥰 🐶🐶🥰🥰😻😻

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...