Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Oxalidaceaee skrev (9 minutter siden):

Jeg er veldig veldig FLINK PIKE skal jeg si deg 🏆🏆🏆🏆

Hurra hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 for flinke piker 🥳🥳🥳🥳

Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden):

Frokost 😂😂😂😂

 

17131605021114575182224662932776.jpg

Port Salut? Nam nam nam!!☺️😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Entern skrev (8 minutter siden):

Hurra hurra hurra 🥳🥳🥳🥳 for flinke piker 🥳🥳🥳🥳

Port Salut? Nam nam nam!!☺️😊

Ridderost 😂😂😂😂

Port Salut er og veldig godt 😉

Jeg elsker ost ❤️

Så ostekveld med druer, kjeks og vin...

Den er fin den 😉.

https://www.ostecompagniet.no/oppskrifter/snofrisk-dipper

Ikke helt lik den jeg pleier å lage, men sikkert god denne også 😂.

Elsker snøfrisk blanda med finhakka rødløk 👌.

Det er nok min ultimate ostefavoritt så den er det faktisk mange som har spurt meg om, så det er tydelig at den faller i smak hos flere og det er gøy synes jeg ❤️

Med mat kan jeg elsker og pynte, og dille litt 😂😂😂😂.

Lagde jo ost og spekefat når jeg jobba på Meny på bestilling.

Det var gøy å lage slike fat synes jeg.

Merker jo at jeg kan savne det innimellom.

Screenshot_20240415-080731.png

Lenke til kommentar

God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 

Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅

Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍

I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (1 minutt siden):

God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 

Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅

Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍

I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰

https://youtu.be/srPputONMt4?si=BDRq8i7fU2AWBW_n

Elsker Emil i Lønneberget jeg ❤️

Han er så god synes jeg ❤️ 

Så det er godt og se samholdet mellom han og Alfred 💙💙

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

God morgen alle sammen 😃 Håper alle har det bra og får en strålende flott start på uka 🍀☘️🌞🐶🥰 

Jeg prøver å sove på natta, men ikke alltid jeg får det til... men i natt sov jeg og drømte masse rart 😅

Jeg elsker Heartbeat/Med hjartet på rette staden 🤩😍🐶🥰 Masse kul musikk og fete bilær 😎 Valpen min er også delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass... Alfred 😃🐶🥰 Den serien går fortsatt i reprise på NRK og har gjort det i hvertfall de siste 15 åra. De viser alle sesongene og etter siste sesong starter de på nytt med 1 sesong. Mange gamle folk som sitter og ser på det, starter nå på NRK2 om ca en time 😉👍

I dag skal vi besøke gården valpen kommer fra, så jeg kommer ikke til å være her før til kvelden igjen. Vi skal plukke søppel, gjøre klar noen jorder og kjøkkenhagen til konemor 🌞😃🐶🥰

Håper du får en fin dag @Trippelure🌞😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden):

https://youtu.be/srPputONMt4?si=BDRq8i7fU2AWBW_n

Elsker Emil i Lønneberget jeg ❤️

Han er så god synes jeg ❤️ 

Så det er godt og se samholdet mellom han og Alfred 💙💙

Ja det er den andre halvdelen valpen min er oppkalt etter 😁🐶🥰 "Du och jäg Alfred, du och jäg" 😃🐶🥰👍 Derfor jeg skrev at han er delvis oppkalt etter bikkja til Greengrass 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...