Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene ser at du sier at du ikke kan dra noen steder, så da lurer vi på om det gjelder butikken også??😉😉🤣🤣

Nærbutikken har jeg jo tilgang til hele døgnet tøysekopper så det kan jeg heldigvis 😂😂.

Hvordan det?

Lenke til kommentar
MR SPEED skrev (Akkurat nå):

Det er bilder dere misliker da cc ????

Cassidy Tvillingene har ikke noe i mot at det postes bilder i seg selv, vi synes at det av og til kan bli for mye bildeposting her. Vi kommer nesten ikke inn på tråden her når det postes mye bilder og videoer her. Men dere har lov å poste bilder og videoer her, men plis roe litt ned og ikke poste altfor mye av det.♥️♥️

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene har ikke noe i mot at det postes bilder i seg selv, vi synes at det av og til kan bli for mye bildeposting her. Vi kommer nesten ikke inn på tråden her når det postes mye bilder og videoer her. Men dere har lov å poste bilder og videoer her, men plis roe litt ned og ikke poste altfor mye av det.♥️♥️

Jeg lover jeg poste mindre en det dere så nå postet nå bare for moro en post til 

 

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene så at du skrev at du ikke tror at du kan dra noen steder, så da spurte vi på kødd om det gjaldt butikken også.🤣🤣🥰🥰

Ja regnet med det 😂😂😂😂

Spør likevel jeg vettu....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...