Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Trippelure skrev (Akkurat nå): Helt enig 😁🐶🥰🥳 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (5 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (5 minutter siden): 👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2
Trippelure Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er så søtt.🥰🥰 Ja og han er veldig søt, får støtt og stadig skryt av han fra andre hundeiere 😃🐶🥰 1
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): Kul den da 🤩👍 Jeg har ikke kjørt sånn minigraver før, men syns det ser ganske artig ut. Sikkert en morsom jobb! Og tilfredsstillende å kunne smashe til med skuffa når det ligger en dust under 😜😈 Den var artig å kjøre den når stemplingskassa skulle heises så tippet den framover ja var morsomt å grave lik ja det var spesiell jobb det måtte trykke sammen kista før man fylte igjen sånn at jorda ikke skulle sekke i fremtiden liket ble blottlagt fysj er slutt på det nå heldigvis men jeg ble tvunget til det 😜😈 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): Ja og han er veldig søt, får støtt og stadig skryt av han fra andre hundeiere 😃🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere har hverandre, der er dere heldige begge to.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ 2
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Ett flott siste hvilested flat bunn og rette kanter bestående av stemplingskasse (Grønn ramme) gravramme og senkeapparat (Februar 2016) 1 2
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Maskin jeg kjørte da jeg tok Maskinførerbeviset i August 2015 Kubota 1 2
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Maskin jeg kjørte da jeg tok Maskinførerbeviset i August 2015 Kubota 👨🦰👩🦰👍👍 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1
Trippelure Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (8 minutter siden): Den var artig å kjøre den når stemplingskassa skulle heises så tippet den framover ja var morsomt å grave lik ja det var spesiell jobb det måtte trykke sammen kista før man fylte igjen sånn at jorda ikke skulle sekke i fremtiden liket ble blottlagt fysj er slutt på det nå heldigvis men jeg ble tvunget til det 😜😈 Det er en viktig jobb du gjorde på den tiden. Ser på gravbildet at du er flink til presisjonsgraving! 😊😻🐶🥰 1
Trippelure Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det er fint at dere har hverandre, der er dere heldige begge to.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ Ja, jeg blir mer og mer glad i han, selvom det var en liten tid i dag jeg bare hadde lyst til å slenge han langt ut på lopphavet 😬🤣🤣🤣🐶🥰
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Trippelure skrev (3 minutter siden): Ja, jeg blir mer og mer glad i han, selvom det var en liten tid i dag jeg bare hadde lyst til å slenge han langt ut på lopphavet 😬🤣🤣🤣🐶🥰 Cassidy Tvillingene forstår at han kan være skikkelig rampete av og til.🤣🤣🥰🥰🐶🐶 1
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Trippelure skrev (6 minutter siden): Det er en viktig jobb du gjorde på den tiden. Ser på gravbildet at du er flink til presisjonsgraving! 😊😻🐶🥰 Ja den jobben var viktig ja presisjons graving kan jeg 😊😻🐶🥰 1 1
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 Det varmer hjertene til Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 👍👍Ja varmer her også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): 👍👍Ja varmer her også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️
Trippelure Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene forstår at han kan være skikkelig rampete av og til.🤣🤣🥰🥰🐶🐶 Ja, men da vi gikk kveldsturen vår nå så oppførte han seg eksemplarisk igjen. Og da er det veldig gøy å gå med han 😊🐶🥰
Trippelure Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (4 minutter siden): Ja den jobben var viktig ja presisjons graving kan jeg 😊😻🐶🥰 😎👍 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tuss 2016 😍😍❤️❤️ Tuss er en veldig pen pus da. Han blir sikkert en god fosterfar for noen søte kattunger 😁😉😻😻😻😻🐶🥰 1
Trippelure Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Fie 2014 😍😍❤️❤️ Var Fie mammaen til Frida? Det ser ut som om de har de samme pene grønne øynene 😃😻😻🐶🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå