Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Alltid snill jeg ❤️❤️ bare koselig @Oxalidaceaee ❤️❤️ ja det gode hjertet har jeg arvet av pappa så ja jeg fikk gul rose tusen takk ja har alltid vært snill jeg det har du også 💛💛 Så nå får du denne 💛 Gir den til alle jeg kan oppleve har et hjerte et gull 💛. Musikk er den fineste gaven jeg elsker å gi til andre, og er man riktig heldig så får man nattasang hvis man vil 😂😂😂😂 Men da må man værra snill da 😂😂😂😂 Nei jeg synger ikke som en kråke 😂😂😂😂 Det tror jeg du vet 😉😘 1
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Entern skrev (5 minutter siden): Ja 🤣🤣🤣🤣🤣 Men det er visst ikke relevant 😂😂😂😂 For da blir det jo ikke morsomt 😂😂😂😂 Perfekt vits for barn da 😂😂😂😂 2
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja hun kan det Alfa er rå 😂😂😂😂 😂😂😂😂 1
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): 😂😂😂😂 😂😂😂😂 1
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂 Busted 😂😂😂😂 1
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (14 minutter siden): Så nå får du denne 💛 Gir den til alle jeg kan oppleve har et hjerte et gull 💛. Musikk er den fineste gaven jeg elsker å gi til andre, og er man riktig heldig så får man nattasang hvis man vil 😂😂😂😂 Men da må man værra snill da 😂😂😂😂 Nei jeg synger ikke som en kråke 😂😂😂😂 Det tror jeg du vet 😉😘 Tusen takk den er fiin 💛 ja men det har jeg 💛 ja jeg elsker musikk så ja nattasang har jeg ikke hørt på mange år så 😂😂😂😂 nei du synger ikke som noen kråke 😂😂😂😂 ja det vet jeg 😉😘 1
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Busted 😂😂😂😂 Ja 😂😂😂😂 1
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Busted 😂😂😂😂 😂😂😂😂
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk den er fiin 💛 ja men det har jeg 💛 ja jeg elsker musikk så ja nattasang har jeg ikke hørt på mange år så 😂😂😂😂 nei du synger ikke som noen kråke 😂😂😂😂 ja det vet jeg 😉😘 Tusen hjertelig takk ❤️ 😘 Nå blir jeg rørt nå vennen ❤️ 1
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tusen hjertelig takk ❤️ 😘 Nå blir jeg rørt nå vennen ❤️ Dette er favoritten min ❤️ 😘. Elsker denne ❤️😘 2
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Tusen hjertelig takk ❤️ 😘 Nå blir jeg rørt nå vennen ❤️ Bare koselig ❤️😘 ja man blir ofte rørt jeg også ❤️ 1
Maskinfører Skrevet 13. april 2024 Forfatter Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Dette er favoritten min ❤️ 😘. Elsker denne ❤️😘 Ja fine disse ❤️😘 2
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Bare koselig ❤️😘 ja man blir ofte rørt jeg også ❤️ 😘😘😘😘😘😘 1
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😘😘😘😘😘😘 Denne er også fin ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Din aller aller beste sang da? Den du aldri går lei av og kan høre på te krampa tar deg 😂😂😂😂
Trippelure Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 God lørdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg med våren og fri 🍀☘️🐶🥰 1
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 Trippelure skrev (1 minutt siden): God lørdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg med våren og fri 🍀☘️🐶🥰 Ja våren er koselig 🍀🍀🍀🍀 Savner denne fine krabaten her jeg da 💙💛🐶❤️ 1
Oxalidaceaee Skrevet 13. april 2024 Skrevet 13. april 2024 @Trippelure jeg så en slik en idag 😀. Rakk ikke å ta bilde... Den var for kjapp 😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå