Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja enig Pizza er digg spiste masse av dette når Pappa levde og bodde hjemme han hadde jo Cøliaki så han ble glad når de fikk Pizza Grandiosa Glutenfri også var han glad i Koteletter og pølse med kokt ris :D 

Skal si han likte mange ulike kombinasjoner 👌😂.

Det høres bra ut 💛

Det er gull det💛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå):

Tatt noen med seg hvordan da?

Det var veldig urolig i huset om nettene når han bodde på sykehjemmet det skjedde etter klokken 24:00 på kvelden og avtok ca 06:00 på morgenen en natt måtte jeg ringe til han for at han skulle holde meg  med selskap han sa at dersom det  er noe der så er det ikke farlig min mor gikk bort i 2011 58 år gammel og det var i det momentet der urolighetene begynte Pappa fikk kreft en uke før mamma gikk bort og ble sendt inn til operasjon uka etter begravelsen hennes og var vel borte i ca 2 måneder før han kom hjem igjen og da ble forholdene bedre han ble operert for endetarmskreft (Utlagt Tarm) så tok jo måneder før han klarte dette alene ræva på magen som han kalte det nei er mulig mor var her og ventet på han han visste jeg var redd for å være alene i huset og han ville aldri etterlatt ett hus til meg som jeg var redd for å være i 

Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (5 minutter siden):

Skal si han likte mange ulike kombinasjoner 👌😂.

Det høres bra ut 💛

Det er gull det💛

Ja han kunne ha koteletter Søndag Mandag Tirsdag han Wienerpølser og ris Onsdag Torsdag Fredag Grandiosa Lørdag så startet det med koteletter på Søndag og sånn holdt det på :D 💛 Det er gull :D 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (2 minutter siden):

Det var veldig urolig i huset om nettene når han bodde på sykehjemmet det skjedde etter klokken 24:00 på kvelden og avtok ca 06:00 på morgenen en natt måtte jeg ringe til han for at han skulle holde meg  med selskap han sa at dersom det  er noe der så er det ikke farlig min mor gikk bort i 2011 58 år gammel og det var i det momentet der urolighetene begynte Pappa fikk kreft en uke før mamma gikk bort og ble sendt inn til operasjon uka etter begravelsen hennes og var vel borte i ca 2 måneder før han kom hjem igjen og da ble forholdene bedre han ble operert for endetarmskreft (Utlagt Tarm) så tok jo måneder før han klarte dette alene ræva på magen som han kalte det nei er mulig mor var her og ventet på han han visste jeg var redd for å være alene i huset og han ville aldri etterlatt ett hus til meg som jeg var redd for å være i 

Dette virker ikke enkelt nei..

Kan forstå at det må har vært veldig vanskelig 💛.

Kan ikke forestille meg det egentlig 💛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Ja han kunne ha koteletter Søndag Mandag Tirsdag han Wienerpølser og ris Onsdag Torsdag Fredag Grandiosa Lørdag så startet det med koteletter på Søndag og sånn holdt det på :D 💛 Det er gull :D 

Ja det er viktig med næringsvett 💛

Veldig viktig det.

Helt sant 💛

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå):

Ja det er viktig med næringsvett 💛

Veldig viktig det.

Helt sant 💛

Ja næringsvett er viktig når mamma levde ble det gode middager div skinker påskeskinke Bayonneskinke og masse godt når det bare ble oss var det i den lettvinte tralten hjemmelagde kjøttkaker med kålstuing ble det lite av men som sagt pappa skulle ha sine koteletter :D 

Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (1 minutt siden):

Ja næringsvett er viktig når mamma levde ble det gode middager div skinker påskeskinke Bayonneskinke og masse godt når det bare ble oss var det i den lettvinte tralten hjemmelagde kjøttkaker med kålstuing ble det lite av men som sagt pappa skulle ha sine koteletter :D 

Virker som ho var god til å lage mat og det er koselig.

Hjemmelagde kjøttkaker er kjempe godt da 👌.

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå):

Min favorittmat tror jeg må være hjemmelaget lapskaus.

Det synes jeg er veldig godt.

Kål er det lenge siden jeg har spist💛.

Likeså Mjølgamp 👌💛

Har oppskriften på Mjølgamp da💛.

Liker kaffebesøk 💛

Så tror jeg skal prøve å lage det en gang 💛

Liker du det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...