Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Tusen Takk, vi tenker på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (Akkurat nå): Vi tenker på dere også ❤️❤️ Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (7 minutter siden): Tusen Takk, vi tenker alltid på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (29 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ 1
Gouldfan Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (30 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Gratulerer med nye hørselvern med hansfree og blåtann. Kul farge detalj også. Jeg hadde også hørselvern når jeg jobbet på Husqvarna i Norge da med radio Fm men la de bort når jeg fikk sparken etter to ukers sykmelding fra fastlegen. 2
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 minutter siden): Det varmer hjertene våre å høre.♥️♥️ Våre hjerter også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Våre hjerter også ❤️❤️ Det er vi glade for å høre.♥️♥️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Gouldfan skrev (17 minutter siden): Gratulerer med nye hørselvern med hansfree og blåtann. Kul farge detalj også. Jeg hadde også hørselvern når jeg jobbet på Husqvarna i Norge da med radio Fm men la de bort når jeg fikk sparken etter to ukers sykmelding fra fastlegen. Vi ønsker deg også en fin og god torsdagskveld.🥰🥰 1
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Gouldfan skrev (15 minutter siden): Gratulerer med nye hørselvern med hansfree og blåtann. Kul farge detalj også. Jeg hadde også hørselvern når jeg jobbet på Husqvarna i Norge da med radio Fm men la de bort når jeg fikk sparken etter to ukers sykmelding fra fastlegen. Tusen Takk 😀 Ja hadde samme type tidligere bare WS5 utslitt dette er WS7 samt jeg har WS6 men de var feil var uten radio så måtte kjøpe ja er FM radio og RSD på disse Husqvarna kjenner til disse var de som lå i Sarpsborg ved Tunevannet kjedelig og få sparken 1 1
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Det er vi glade for å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️❤️ Det liker vi å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (32 minutter siden): Det liker vi å høre.♥️♥️ Vi også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (9 minutter siden): Vi også ❤️❤️ Det varmer oss å høre.♥️♥️ 1
Gouldfan Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (45 minutter siden): Tusen Takk 😀 Ja hadde samme type tidligere bare WS5 utslitt dette er WS7 samt jeg har WS6 men de var feil var uten radio så måtte kjøpe ja er FM radio og RSD på disse Husqvarna kjenner til disse var de som lå i Sarpsborg ved Tunevannet kjedelig og få sparken Sånn er det som vikar... Over to år i Adecco på Husqvarna uten sykemelding. Men to uker sykemelding og hade bra... 1 1
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden): Det varmer oss å høre.♥️♥️ Oss også ❤️❤️
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Gouldfan skrev (6 minutter siden): Sånn er det som vikar... Over to år i Adecco på Husqvarna uten sykemelding. Men to uker sykemelding og hade bra... Adecco ja kjenner til det firmaet så trist Husqvarna lager gode maskiner og god Hagler 1 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Oss også ❤️❤️ Det gleder oss å høre.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Det gleder oss å høre.♥️♥️ Ja vi også ❤️❤️
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. juni Skrevet 19. juni Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja vi også ❤️❤️ Vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ 1
Maskinfører Skrevet 19. juni Forfatter Skrevet 19. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Vi tenker kjempemasse på deg.♥️♥️ Vi tenker på dere også ❤️❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå