Gå til innhold

Maskinførers digre nye chattetråd 😀


Maskinfører

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinfører skrev (3 minutter siden):

Nei ikke så bra blir bare mere og mere deprimert :(  :( 

Det er trist å høre :( Prøv å se på noen koselige filmer, eller høre på noe fin musikk? Jeg håper i det minste kattene er snille med deg 😻😻 De beste ønsker fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 Valpen vil sikkert gi deg masse kos og susser, for han elsker å hilse og susse på alle han møter og du hadde nok blitt glad en liten stund av å hilse på han 😃🐶🥰

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (39 minutter siden):

Det er trist å høre :( Prøv å se på noen koselige filmer, eller høre på noe fin musikk? Jeg håper i det minste kattene er snille med deg 😻😻 De beste ønsker fra valpen og meg 🍀☘️🐶🥰 Valpen vil sikkert gi deg masse kos og susser, for han elsker å hilse og susse på alle han møter og du hadde nok blitt glad en liten stund av å hilse på han 😃🐶🥰

Nei det er ikke no koselig å tenke på var ute og kikka på huset og hadde planer om å skrape og male huset til sommeren men det er bare og drite i det er bare flass alt sammen prøvesmalte noen bord i sommer det er sprekt opp det ble beiset i 1986 med Demidekk (Råte på boks) bordene er helt fuktige man kan dra av alle lag med beis og man er nede på beisen fra 1978 må kles om dette må jeg gjøre alene hilser tilbake til deg og valpen fra meg Frida og Tuss ja det vil nok valpen samme tilbake 😀🐶🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...