MR SPEED Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi pleier som regel å kjøpe pizzabunn, pizzasaus, pepperonipølser, ananasbiter og pizzaost.😉😉 Dere 2 besto med glans 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Delvis skrev (1 minutt siden): Har aldri laget pzza selv, men har lyst å prøve 👍🙂 Vi lager pizza av og til, men ikke så ofte dessverre.😊😊☺️☺️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Dere 2 besto med glans Vi sier Hurra Hurra for vi bestod.
Delvis Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Vi pleier som regel å kjøpe pizzabunn, pizzasaus, pepperonipølser, ananasbiter og pizzaost.😉😉 Høres ut som en interessang blanding liker også ananas på pizza jeg 👍
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Delvis skrev (8 minutter siden): Høres ut som en interessang blanding liker også ananas på pizza jeg 👍 Vi liker godt ananas på pepperonipizza, for vi mener at pepperonipizza uten ananas er som en sjiraff uten hals eler en elefant uten snabel. For de tingene hører sammen.😉😉 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (6 minutter siden): Vi sier kult helikopter.😎😎🚁🚁🥰🥰
MR SPEED Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (8 minutter siden): Vi liker godt ananas på pepperonipizza, for vi mener at pepperonipizza uten ananas er som en sjiraff uten hals eler en elefant uten snabel. For de tingene hører sammen.😉😉 Dere vet hva elefanten er redd for CC
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar (endret) Det der var jævlig dårlig min tante sa jeg kunne ringe etter klokken 23:00 etter hun hadde spist så kunne vi prate og nå tar hun ikke telefon ☹️☹️ Endret 31. januar av Maskinfører 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar MR SPEED skrev (31 minutter siden): Dere vet hva elefanten er redd for CC Vi har hørt at elefanter er redde for mus.🐘🐘😱😱🐁🐁
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (3 minutter siden): Det der var jævlig dårlig min tante sa jeg kunne ringe etter klokken 23:00 etter hun hadde spist så kunne vi prate og nå tar hun ikke telefon ☹️☹️ Vi synes at det var skikkelig dårlig gjort. 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Vi synes at det var skikkelig dårlig gjort. Ja det er det men hva skal man med med tanter ☹️☹️ 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja det er det men hva skal man med med tanter ☹️☹️ Vi tenker du er inne på noe der.🤔🤔 1
Delvis Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar (endret) Har hatt fire tanter, og aldri ringt med noen av dem tror jeg. Jo ei ringte og ba meg på julekaffe en gang, hehe 🙂 Nå er to døde, en er skildt med død onkel, og ikke sett henne på sikkert 30 år. og en er snart 90 år. jeg savner mest de døde. 😒 Endret 31. januar av Delvis
Kassettspiller Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (16 minutter siden): Det der var jævlig dårlig min tante sa jeg kunne ringe etter klokken 23:00 etter hun hadde spist så kunne vi prate og nå tar hun ikke telefon ☹️☹️ Huff, det skjer for ofte vonde ting med deg. 1
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Delvis skrev (2 minutter siden): Har hatt fire tanter, og aldri ringt med noen av dem tror jeg. Jo ei ringte og ba meg på julekaffe en gang, hehe 🙂 Nå er to døde, en er skildt med død onkel, og ikke sett henne på sikkert 30 år. og en er snart 90 år. jeg savner mest de døde. 😒 Vi to har bare kontakt med hverandre når det kommer til familie. 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Huff, det skjer for ofte vonde ting med deg. Ja det gjør jo det ☹️ men hu ringe opp da 1
Maskinfører Skrevet 31. januar Forfatter Skrevet 31. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Vi tenker du er inne på noe der.🤔🤔 Er nok det 🤔🤔
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (2 minutter siden): Er nok det 🤔🤔 Vi er glade for å høre at hun ringte opp igjen. 1
Kassettspiller Skrevet 31. januar Skrevet 31. januar Maskinfører skrev (8 minutter siden): Ja det gjør jo det ☹️ men hu ringe opp da Godt å høre. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå