Entern Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (46 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige.♥️♥️ Enighetsgjengen Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (20 minutter siden): Cassidy Tvillingene håper at alle sammen har en finkveld.♥️♥️ Det håper jeg og 😊 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja Alltid koselig hos deg og tvillingene 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april Entern skrev (Akkurat nå): Enighetsgjengen Det håper jeg og 😊 Alltid koselig hos deg og tvillingene Ha det er det koselig at du titter innom @Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (24 minutter siden): Ja det gjør jeg også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april Entern skrev (18 minutter siden): Enighetsgjengen Det håper jeg og 😊 Alltid koselig hos deg og tvillingene Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her inne.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (22 minutter siden): Ha det er det koselig at du titter innom @Entern Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes alltid at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her inne.♥️♥️ Det var snillt og koselig sagt av dere alle sammen 😊😊☺️☺️😊😻 Alltid koselig å besøke dere her også 😊😊☺️☺️😊😻 Men nå må jeg sove 😲😴 ha en koselig fredagsnatt 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april Entern skrev (5 minutter siden): Det var snillt og koselig sagt av dere alle sammen 😊😊☺️☺️😊😻 Alltid koselig å besøke dere her også 😊😊☺️☺️😊😻 Men nå må jeg sove 😲😴 ha en koselig fredagsnatt 😊 Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn @Entern😴😴💤💤🥱🥱 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april Entern skrev (31 minutter siden): Det var snillt og koselig sagt av dere alle sammen 😊😊☺️☺️😊😻 Alltid koselig å besøke dere her også 😊😊☺️☺️😊😻 Men nå må jeg sove 😲😴 ha en koselig fredagsnatt 😊 Ja men vi mener jo det da 😊😊😊☺️😻 ja det er jo det Ja ha en god fredagsnatt @Entern 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 26. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Rapporter Del Skrevet 26. april Maskinfører skrev (8 minutter siden): Tenker på dere også ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner, og det varmer hjertene våre å vite at dere også tenker på oss.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden): Cassidy Tvillingene tenker alltid på våre venner, og det varmer hjertene våre å vite at dere også tenker på oss.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Rapporter Del Skrevet 27. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja det gjør vi også ❤️❤️ Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (31 minutter siden): Det er Cassidy Tvillingene glade for å høre.♥️♥️ Ja jeg også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Rapporter Del Skrevet 27. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja jeg også ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (39 minutter siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Ja samme her ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Rapporter Del Skrevet 27. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Ja samme her ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april Rapporter Del Skrevet 27. april God morgen alle sammen 😊😊😊 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 27. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Ja det gjør vi også ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. april Rapporter Del Skrevet 27. april Maskinfører skrev (8 timer siden): Lambdasonden har gått til helvette nå Såpass ja, du får ha videre lykke til 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 27. april Rapporter Del Skrevet 27. april God lørdagsmorgen alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april Rapporter Del Skrevet 27. april Trippelure skrev (10 minutter siden): God lørdagsmorgen alle sammen 😊 Håper alle har det bra og får en enda bedre dag 🍀☘️🐶🥰 God lørdagsmorgen 😊🐶 Jeg har en fin morgen og skal etterhvert på biblioteket 🤓🥰 Håper du og valpen også har det finfint, og hadde det fint med valpens slekt & venner i går 🥰🐶 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå