Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Alltid snill jeg ❤️❤️ bare koselig @Oxalidaceaee ❤️❤️ ja det gode hjertet har jeg arvet av pappa så ja jeg fikk gul rose tusen takk ja har alltid vært snill jeg det har du også 💛💛 Så nå får du denne 💛 Gir den til alle jeg kan oppleve har et hjerte et gull 💛. Musikk er den fineste gaven jeg elsker å gi til andre, og er man riktig heldig så får man nattasang hvis man vil 😂😂😂😂 Men da må man værra snill da 😂😂😂😂 Nei jeg synger ikke som en kråke 😂😂😂😂 Det tror jeg du vet 😉😘 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Entern skrev (5 minutter siden): Ja 🤣🤣🤣🤣🤣 Men det er visst ikke relevant 😂😂😂😂 For da blir det jo ikke morsomt 😂😂😂😂 Perfekt vits for barn da 😂😂😂😂 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja hun kan det Alfa er rå 😂😂😂😂 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (10 minutter siden): 😂😂😂😂 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): 😂😂😂😂 Busted 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (14 minutter siden): Så nå får du denne 💛 Gir den til alle jeg kan oppleve har et hjerte et gull 💛. Musikk er den fineste gaven jeg elsker å gi til andre, og er man riktig heldig så får man nattasang hvis man vil 😂😂😂😂 Men da må man værra snill da 😂😂😂😂 Nei jeg synger ikke som en kråke 😂😂😂😂 Det tror jeg du vet 😉😘 Tusen takk den er fiin 💛 ja men det har jeg 💛 ja jeg elsker musikk så ja nattasang har jeg ikke hørt på mange år så 😂😂😂😂 nei du synger ikke som noen kråke 😂😂😂😂 ja det vet jeg 😉😘 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (2 minutter siden): Busted 😂😂😂😂 Ja 😂😂😂😂 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Busted 😂😂😂😂 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Tusen takk den er fiin 💛 ja men det har jeg 💛 ja jeg elsker musikk så ja nattasang har jeg ikke hørt på mange år så 😂😂😂😂 nei du synger ikke som noen kråke 😂😂😂😂 ja det vet jeg 😉😘 Tusen hjertelig takk ❤️ 😘 Nå blir jeg rørt nå vennen ❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (1 minutt siden): Tusen hjertelig takk ❤️ 😘 Nå blir jeg rørt nå vennen ❤️ Dette er favoritten min ❤️ 😘. Elsker denne ❤️😘 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (4 minutter siden): Tusen hjertelig takk ❤️ 😘 Nå blir jeg rørt nå vennen ❤️ Bare koselig ❤️😘 ja man blir ofte rørt jeg også ❤️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 13. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (3 minutter siden): Dette er favoritten min ❤️ 😘. Elsker denne ❤️😘 Ja fine disse ❤️😘 2 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Bare koselig ❤️😘 ja man blir ofte rørt jeg også ❤️ 😘😘😘😘😘😘 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Oxalidaceaee skrev (Akkurat nå): 😘😘😘😘😘😘 Denne er også fin ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Din aller aller beste sang da? Den du aldri går lei av og kan høre på te krampa tar deg 😂😂😂😂 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april God lørdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg med våren og fri 🍀☘️🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april Trippelure skrev (1 minutt siden): God lørdag alle sammen 😃 Håper alle har det bra og koser seg med våren og fri 🍀☘️🐶🥰 Ja våren er koselig 🍀🍀🍀🍀 Savner denne fine krabaten her jeg da 💙💛🐶❤️ 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 13. april Rapporter Del Skrevet 13. april @Trippelure jeg så en slik en idag 😀. Rakk ikke å ta bilde... Den var for kjapp 😂😂😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå