Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (59 minutter siden): Og jeg tenker på deg og Frida og Tuss 😻😻😊🐶🥰 Tror ikke valpen tenker så mye for nå sover han igjen, men kan hende han drømmer om å jage en katt 😁 Så koselig vi tenker på hverandre 😊 ja valper må sove mye 😻😻😊🐶🥰 ja det gjør han nok 😀 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (59 minutter siden): 👨🦰👩🦰👍👍 👍👍 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): 👍👍 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Det er bra ❤️❤️ Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (12 minutter siden): @Trippelure Jeg digger Ramones 😎 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (12 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige, vi liker også Leonard Cohen og Nick Drake.♥️♥️ Og Nick Drake 🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Jeg digger Ramones 😎 Og Nick Drake 🥰 Cassidy Tvillingene liker veldig godt sangen Riverman av Nick Drake.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (12 minutter siden): Så koselig vi tenker på hverandre 😊 ja valper må sove mye 😻😻😊🐶🥰 ja det gjør han nok 😀 Nå har han blitt unghund, 7 1/2 måned gammel og han har hatt en periode hvor han sov lite. Det er helt vanlig, men den siste uka har han begynnt å sove mer og blitt ganske kosete 😊 Hvordan går det med pusekattene? 😻😻😊🐶🥰 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Vet ikke er jul men sangen veldig bra 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (Akkurat nå): Vet ikke er jul men sangen veldig bra Cassidy Tvillingene liker den sangen også.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene liker veldig godt sangen Riverman av Nick Drake.♥️♥️ Det er også en av mine favoritter av han, og Know og Cello Song og Parasite og egentlig absolutt alt han har gjort 🤩😍🐶🥰🥳 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Det er også en av mine favoritter av han, og Know og Cello Song og Parasite og egentlig absolutt alt han har gjort 🤩😍🐶🥰🥳 Ja og Cassidy Tvillingene liker også Nick Drake sine sanger Northern Sky og Pink Moon.♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene var livredde han da vi var 6 år gamle, da synes vi at han var skikkelig skummel med sminken. Men nå digger vi han.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Ja og Cassidy Tvillingene liker også Nick Drake sine sanger Northern Sky og Pink Moon.♥️♥️ Nå hører jeg på Nick Drake, har ikke hørt på han siden før jul😁🐶🥰👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (3 minutter siden): Nå hører jeg på Nick Drake, har ikke hørt på han siden før jul😁🐶🥰👍 Cassidy Tvillingene synes at Nick Drake var en skikkelig dyktig visekunstner.♥️♥️ Og vi synes at han døde så altfor tidlig. Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene synes at Nick Drake var en skikkelig dyktig visekunstner.♥️♥️ Og vi synes at han døde så altfor tidlig. Enig i der. Ja, bestemoren min sa alltid at "de beste går først". Hun sa mye klokt og pleide å ha rett 😊🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (2 minutter siden): Enig i der. Ja, bestemoren min sa alltid at "de beste går først". Hun sa mye klokt og pleide å ha rett 😊🐶🥰 Cassidy Tvillingene synes også at hun hadde helt rett der. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (48 minutter siden): Nå har han blitt unghund, 7 1/2 måned gammel og han har hatt en periode hvor han sov lite. Det er helt vanlig, men den siste uka har han begynnt å sove mer og blitt ganske kosete 😊 Hvordan går det med pusekattene? 😻😻😊🐶🥰 Ja han har blitt det det er koselig og høre 🐶🐶😻😻😊😊🐶🐶🥰🥰 nei de har det bra de 😻😻😻🐶🐶🐶🥰🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene tenker på våre venner.♥️♥️ Det er bra ❤️❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (56 minutter siden): Nå har han blitt unghund, 7 1/2 måned gammel og han har hatt en periode hvor han sov lite. Det er helt vanlig, men den siste uka har han begynnt å sove mer og blitt ganske kosete 😊 Hvordan går det med pusekattene? 😻😻😊🐶🥰 Så koselig 🐶😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå