Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (1 minutt siden): Ja men det er godt 😊😊😉😉 Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp for den vi.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): Cassidy Tvillingene gir deg tomler opp for den vi.👨🦰👩🦰👍👍 Tusen takk retur 👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tusen takk retur 👍👍 Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Jeg tenker også på dere alle sammen akkurat nå 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (8 minutter siden): Jeg tenker også på dere alle sammen akkurat nå 🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene tenker på deg og på valpen nå.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (13 minutter siden): Cassidy Tvillingene tenker på dere.♥️♥️ Tenker på dere også ❤️❤️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene tenker på deg og på valpen nå.🥰🥰🐶🐶♥️♥️ Og jeg tenker på dere 😃🐶🥰 Ikke helt sikker på hva valpen tenker på da 🤪🤣 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (11 minutter siden): Jeg tenker også på dere alle sammen akkurat nå 🤩🐶🥰 Vi tenker på deg også 🤩🐶🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Tenker på dere også ❤️❤️ Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Og jeg tenker på dere 😃🐶🥰 Ikke helt sikker på hva valpen tenker på da 🤪🤣 Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gjetter at valpen tenker på å gå på tur, på ballen sin og på gnagebeinet.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre.♥️♥️ Skriver retur på den ❤️❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (Akkurat nå): Skriver retur på den ❤️❤️ Det liker Cassidy Tvillingene å høre.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Conex Kompresjonsvinkel 18X15X18 😀 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (4 minutter siden): Vi tenker på deg også 🤩🐶🥰 Og jeg tenker på deg og Frida og Tuss 😻😻😊🐶🥰 Tror ikke valpen tenker så mye for nå sover han igjen, men kan hende han drømmer om å jage en katt 😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Maskinfører skrev (2 minutter siden): Conex Kompresjonsvinkel 18X15X18 😀 👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Tusen Takk, Cassidy Tvillingene gjetter at valpen tenker på å gå på tur, på ballen sin og på gnagebeinet.♥️♥️ Han drømmer nå og koser seg sikkert der 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 minutt siden): Og jeg tenker på deg og Frida og Tuss 😻😻😊🐶🥰 Tror ikke valpen tenker så mye for nå sover han igjen, men kan hende han drømmer om å jage en katt 😁 🤣🤣👍👍🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Han drømmer nå og koser seg sikkert der 😁🐶🥰 Det gjetter Cassidy Tvillingene også at han gjør.♥️♥️ Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Her er en fin sang jeg liker godt, det er bra koring på den 🤩🐶🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Her er en fin sang jeg liker godt, det er bra koring på den 🤩🐶🥰 Cassidy Tvillingene liker best John Denver sin versjon, men den versjonen hennes er også veldig bra.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå