Maskinfører Skrevet 4. april Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene ønsker dere en fintorsdag.♥️♥️ ønsker dere en fintorsdag også ❤️❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april YEAH YEAH YEAH i like it noooooo i love it Are ACDC 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april (endret) @N-4K0 nå snør det i Fredrikstad hurra HURRA nå kan jeg synge her kommer vinteren av JOKKE ❤️🥰😚😎♥️😜🤪😜🤪😜🤪 Endret 4. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Det kom litt snø rundt helgetider og litt igjen på tirsdag eller deromkring, men heldigvis borte nå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Snart har jeg 14 burn 😜😜😜🤪🤪🤪 @TheDarkSycamore - SCM skal drikkers her nei slapp skal snu døgn rytmen er da jeg har angst i 3 til 4 ROMPA MI D.D.E 😍🥰❤️♥️😍 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Nå har det endelig begynnt å snø her også 😃 Det stod at det skulle starte rundt kl 09, men det drøyde til nesten kl 12. Nå har det lagt seg 2cm 😁🐶🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april @Trippelure ser at han @MR SPEED skal høre på rompa si. 🥴🥴🤪😝 1 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (6 minutter siden): @Trippelure ser at han @MR SPEED skal høre på rompa si. 🥴🥴🤪😝 Ja han er vel glad i rompa si da vel 😜 Er du ikke glad i rompa di kanskje?? 🤪 Jeg er i hvert fall glad i rompa mi 😁🤣🤣🤣🤪 Endret 4. april av Trippelure 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (1 time siden): Ja han er vel glad i rompa si da vel 😜 Er du ikke glad i rompa di kanskje?? 🤪 Jeg er i hvert fall glad i rompa mi 😁🤣🤣🤣🤪 Lover mange bilder av burn den er gooood ❤️❤️❤️❤️🤪🤪🤪🤪🤪 har 5 nå kommer godt med til lørdag 👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april (endret) @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure Endret 4. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (8 minutter siden): @TheDarkSycamore - SCM @Trippelure Du burde poste de bildene i brus-tråden til tvillingene 😃🐶🥰👍 Eller kan man ikke det kanskje? 🤔 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (Akkurat nå): Du burde poste de bildene i brus-tråden til tvillingene 😃🐶🥰👍 Eller kan man ikke det kanskje? 🤔 Nei er energidrikk med høy koffein innhold er ikke som brus da ok der Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april MR SPEED skrev (1 minutt siden): Nei er energidrikk med høy koffein innhold er ikke som brus da ok der Ok, jeg drikker ikke sånt jeg, så jeg vet ikke helt 🤪 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (2 timer siden): Ja han er vel glad i rompa si da vel 😜 Er du ikke glad i rompa di kanskje?? 🤪 Jeg er i hvert fall glad i rompa mi 😁🤣🤣🤣🤪 Nei, jeg er ikke gla i rompa mi. Den møkker sånn. 🤣😂😅 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april TheDarkSycamore - SCM skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er ikke gla i rompa mi. Den møkker sånn. 🤣😂😅 Jeg liker rompa mi fordi den er god å sitte på da 😁 Dessuten er det vel fint at møkka kommer ut ett sted og ikke overalt 🤪 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april (endret) Endret 4. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april (endret) Trippelure skrev (54 minutter siden): Jeg liker rompa mi fordi den er god å sitte på da 😁 Dessuten er det vel fint at møkka kommer ut ett sted og ikke overalt 🤪 Jeg er mer gla i kjønnsorganet mitt da. Man får en deilig varm følelse og herlig utl***ing. Endret 4. april av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april TheDarkSycamore - SCM skrev (3 minutter siden): Jeg er mer gla i kjønnsorganet mitt da. Må får en deilig varm følelse og herlig utl***ing. Skjønner... Men tenk om det kom møkk ut av den også? Man får være glad man har en rompe til møkka og alt annet til alt annet 😁🤣🤪 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 4. april Rapporter Del Skrevet 4. april Trippelure skrev (5 minutter siden): Skjønner... Men tenk om det kom møkk ut av den også? Man får være glad man har en rompe til møkka og alt annet til alt annet 😁🤣🤪 Jeg har ikke møkk fetisj (koprofili), det skjer ikke. 🤢🥴🥴 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå