Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sikringskart VW T5


Luddep

Anbefalte innlegg

Hei flinke bilfolk :)
Skulle gjerne funnet ut hvilken sikring som hører til Webastoen i min caravelle t5. Den har nok en gang gått i lås, og jeg skulle helst sluppet å reise til verksted for å få låst opp hver gang. Den kan visstnok resettes ved hjelp av sikringen i følge webasto thermo top c manual, men jeg klarer ikke finne ut hvilken sikring jeg skal ta. I manualen står det bare at sikring F1 skal være 15A, men det er jo 5 stk 15A under der. Har spisset meg inn på at det er en av sikringene som ligger under førersetet, men jeg finner ingen kart over hva hver enkelt sikring går til. Har googlet og lest masse på forum, men finner ikke noen sikringskart som stemmer overens med slik min ser ut. Det er veldig trangt og kronglete å komme til under der, så bildene er ikke de beste.

Finnes det eventuelt en billig feilkodeleser som fungerer til å låse opp igjen?

image.thumb.png.178f96c0d0115254f19ffee7aeb5c851.pngimage.thumb.png.ad3dcebe3174180b47e13865509c6cbd.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk, men det stemmer ikke overens det heller. 🫤 Bilen min har vært en HC bil, så den har jo litt ekstra utstyr. Sikring til hc-sete er i motorrom. 

 

Ifølge https://fuseandrelay.com/volkswagen/transporter.html#google_vignette så skal det være 3 mulige forskjellige typer paneler under der, men jeg synes ingen av de stemmer overens med det jeg kan se på min. 

 

 

Screenshot_20231221_203201_Chrome.jpg

Screenshot_20231221_203207_Chrome.jpg

Screenshot_20231221_203211_Chrome.jpg

Snapchat-1654194036.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...