Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (18 timer siden):

Cassidy Tvillingene vil gi Dagens Rose til @Oxalidaceaee for vi vil ønske deg velkommen til Diskusjon, vi håper at du kommer til å trives her hos oss.🌹🌹

Tusen hjertelig takk ❤️❤️.

Så koselig 😀😀.

Dette var veldig uventet, og hyggelig gjort av dere. Det satt jeg veldig stor pris på ❤️❤️

Tror nok jeg kommer til å trives godt her.

Det er jeg ikke i tvil om ❤️❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne gi en gul rose til @Maskinfører siden du virker så hyggelig og trivelig 👌. Du er snill mot alle, og forventer ingenting i retur. Virker som du har et godt hjerte, og at det er på rett plass.

Det i seg selv synes jeg er veldig unikt med tanke på alle utfordringene du har delt. 

Håper du får en fin dag.

Klem fra meg 🥰

Screenshot_20240321-160821.png

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (3 timer siden):

Jeg vil gjerne gi en gul rose til @Maskinfører siden du virker så hyggelig og trivelig 👌. Du er snill mot alle, og forventer ingenting i retur. Virker som du har et godt hjerte, og at det er på rett plass.

Det i seg selv synes jeg er veldig unikt med tanke på alle utfordringene du har delt. 

Håper du får en fin dag.

Klem fra meg 🥰

Screenshot_20240321-160821.png

Tusen takk det varmer alltid koselig med Roser 🥰 Nei jeg forventer ingenting i retur ja mitt hjerte er alltid på rett plass  Pappa sa også dette og vi hadde hjerte på rett plass begge 2 helt til han sovnet inn ja det er en del jeg har delt og gjenstår sikkert mye igjen håper du også får en fin dag/kveld takk for rosen den varmet skikkelig fin var den også nesten litt sånn påskerose :D 

 

Klem kommer i retur 🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Maskinfører skrev (4 minutter siden):

Tusen takk det varmer alltid koselig med Roser 🥰 Nei jeg forventer ingenting i retur ja mitt hjerte er alltid på rett plass  Pappa sa også dette og vi hadde hjerte på rett plass begge 2 helt til han sovnet inn ja det er en del jeg har delt og gjenstår sikkert mye igjen håper du også får en fin dag/kveld takk for rosen den varmet skikkelig fin var den også nesten litt sånn påskerose :D 

 

Klem kommer i retur 🥰

Bare hyggelig 🥰.

Jeg må si at jeg er veldig imponert over deg i det store og det hele.

Det er ganske så tøffe saker du har vært gjennom, og du står fortsatt støtt på beina dine. Det er det ikke alle som hadde gjort.

Slikt imponerer meg veldig 🏆.

Utrolig godt jobba av deg 🥳👌💪

Så kan jeg forstå at vonde følelser kan blusse opp fra tid til annen. Du er jo bare et menneske du og.... heldigvis ikke en maskin....

Det hadde vært trist det.....

Så dette er grunnen til at jeg ville så gjerne gi deg en blomst 🌻

Skulle gjerne gitt deg en i virkeligheten.

Gul blomst for meg symboliserer vennskap.

Så da vet du det 👌

Jeg synes du er ufattelig god @Maskinfører som har så rak rygg som du faktisk har. Jeg blir rørt kjenner jeg 🥹

Mange varme klemmer til deg 🥰

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (16 minutter siden):

Bare hyggelig 🥰.

Jeg må si at jeg er veldig imponert over deg i det store og det hele.

Det er ganske så tøffe saker du har vært gjennom, og du står fortsatt støtt på beina dine. Det er det ikke alle som hadde gjort.

Slikt imponerer meg veldig 🏆.

Utrolig godt jobba av deg 🥳👌💪

Så kan jeg forstå at vonde følelser kan blusse opp fra tid til annen. Du er jo bare et menneske du og.... heldigvis ikke en maskin....

Det hadde vært trist det.....

Så dette er grunnen til at jeg ville så gjerne gi deg en blomst 🌻

Skulle gjerne gitt deg en i virkeligheten.

Gul blomst for meg symboliserer vennskap.

Så da vet du det 👌

Jeg synes du er ufattelig god @Maskinfører som har så rak rygg som du faktisk har. Jeg blir rørt kjenner jeg 🥹

Mange varme klemmer til deg 🥰

Tusen takk det varmer og lese ja har stødige bein tusen takk for skryt :D 🥰  Ja jeg er heldigvis ett menneske og 0 maskin og som du sier sånne ting kan blusse opp ja det hadde vært trist :( ja jeg liker sånne blomster tusen takk blomster er pene de skal kjøpe blomster på mandagen og legge på graven til pappa sammen med lystenning han ville vært 79 år på mandag ja alle i familien her har likt gule blomster :) men pelargoniaene på gravene får ingen tulle med :) mamma var veldig glad i pelargonia og vi har praktisert disse på graven hennes de 12 årene siden hun gikk bort nå blir det 13 året med det glemte helt og spørre åssen blomster pappa likte :( ja vi alle her er gode ink du @Oxalidaceaee ja ryggen er ganske rak og all motgang har skapt den mange varme klemmer tilbake til deg også 🥰

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (5 timer siden):

Jeg vil gjerne gi en gul rose til @Maskinfører siden du virker så hyggelig og trivelig 👌. Du er snill mot alle, og forventer ingenting i retur. Virker som du har et godt hjerte, og at det er på rett plass.

Det i seg selv synes jeg er veldig unikt med tanke på alle utfordringene du har delt. 

Håper du får en fin dag.

Klem fra meg 🥰

Screenshot_20240321-160821.png

Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹

 

Oxalidaceaee skrev (5 timer siden):

Tusen hjertelig takk ❤️❤️.

Så koselig 😀😀.

Dette var veldig uventet, og hyggelig gjort av dere. Det satt jeg veldig stor pris på ❤️❤️

Tror nok jeg kommer til å trives godt her.

Det er jeg ikke i tvil om ❤️❤️

Bare Hyggelig, og Cassidy Tvillingene er glade for å høre at du føler deg velkommen her.♥️♥️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 timer siden):

 

Støttes 100% av Cassidy Tvillingene.🌹🌹

Tusen hjertelig takk dere ❤️

Så utrolig heldig jeg er da ❤️

Jeg putter blomster i håret jeg 😉.

Viktig å dekorere innimellom 😂😂😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Oxalidaceaee skrev (2 timer siden):

Tusen hjertelig takk dere ❤️

Så utrolig heldig jeg er da ❤️

Jeg putter blomster i håret jeg 😉.

Viktig å dekorere innimellom 😂😂😂

♥️♥️

 

Oxalidaceaee skrev (2 timer siden):

Pass ta deg 👌

Screenshot_20240323-170345~2.png

:thumbs::thumbs:

 

MR SPEED skrev (5 timer siden):

Støter dere 2 nå

👨‍🦰👩‍🦰👍👍

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...