Jarmo Skrevet lørdag kl 21:41 Skrevet lørdag kl 21:41 https://www.indynxt.com/news/2025/08/08-23-nxt-milwaukee-qualifying 1
Jarmo Skrevet søndag kl 16:33 Skrevet søndag kl 16:33 Dennis Hauger er Indy NeXT mester i år. Big boys neste år i toppklasse. Fan så bra for Norsk bilsport 2
Jarmo Skrevet søndag kl 17:25 Skrevet søndag kl 17:25 https://www.indynxt.com/news/2025/08/08-24-nxt-milwaukee-race 1
Sirius Cobra Skrevet søndag kl 17:32 Skrevet søndag kl 17:32 Blir spennende å følge med han neste sesong! 2
Jarmo Skrevet søndag kl 17:49 Skrevet søndag kl 17:49 Sirius Cobra skrev (16 minutter siden): Blir spennende å følge med han neste sesong! Store penger der hvis man gjør det bra, blant 10-12 holder.. 1
Evil-Duck Skrevet søndag kl 17:52 Skrevet søndag kl 17:52 Er det noen selvfølge at Hauger faktisk går videre til indycar? Har han ett sete?
Jarmo Skrevet søndag kl 18:01 Skrevet søndag kl 18:01 (endret) Evil-Duck skrev (10 minutter siden): Er det noen selvfølge at Hauger faktisk går videre til indycar? Har han ett sete? Vinneren går opp, vanlig det der da. Mener å ha sett han har blitt shanghaiet allerede nå.(før dette løpet) Endret søndag kl 18:03 av Jarmo 1
Evil-Duck Skrevet søndag kl 18:14 Skrevet søndag kl 18:14 (endret) Jarmo skrev (12 minutter siden): Vinneren går opp, vanlig det der da. Mener å ha sett han har blitt shanghaiet allerede nå. Det er vel som i Formel 1 at antall seter er begrenset, så for at en ny skal inn må en annen ut. Pato O’Ward fikk for eksempel ikke et sete etter at han vant IndyNXT i 2018, men måtte via Super Formula før han senere fikk plass i IndyCar. Linus Lundqvist vant mesterskapet i 2022, men måtte vente helt til 2024 før han fikk et fast sete. Ser man på IndyNXT-mesterne de siste ti årene, er det langt fra alle som har gått rett inn i et fulltidssete i IndyCar. Endret søndag kl 18:14 av Evil-Duck 1
Jarmo Skrevet søndag kl 18:19 Skrevet søndag kl 18:19 (endret) Evil-Duck skrev (10 minutter siden): Det er vel som i Formel 1 at antall seter er begrenset, så for at en ny skal inn må en annen ut. Pato O’Ward fikk for eksempel ikke et sete etter at han vant IndyNXT i 2018, men måtte via Super Formula før han senere fikk plass i IndyCar. Linus Lundqvist vant mesterskapet i 2022, men måtte vente helt til 2024 før han fikk et fast sete. Ser man på IndyNXT-mesterne de siste ti årene, er det langt fra alle som har gått rett inn i et fulltidssete i IndyCar. Vi får se det neste år, Hauger har gjort noe som er historisk innen IndyNTX. Som rookie. Endret søndag kl 18:24 av Jarmo 1
Evil-Duck Skrevet søndag kl 18:30 Skrevet søndag kl 18:30 (endret) Jarmo skrev (11 minutter siden): Vi får se det neste år, Hauger har gjort noen som er historisk innen IndyNTX. Som rookie. Med to sesonger i Formel 3 og to i Formel 2 bak seg har Hauger mye mer erfaring på høyt internasjonalt nivå enn det en typisk NXT-rookie har. Ja, han er teknisk sett rookie i IndyNXT, men en svært erfaren sådan, spesielt siden IndyNXT rent sportslig regnes som et steg ned fra Formel 2. Når det er sagt så heier jeg på Hauger og håper han får et IndyCar-sete, men jeg prøver å ikke ha altfor høye forventninger, så unngår man de største skuffelsene. Endret søndag kl 18:30 av Evil-Duck 1
Jarmo Skrevet søndag kl 18:44 Skrevet søndag kl 18:44 (endret) Evil-Duck skrev (15 minutter siden): Med to sesonger i Formel 3 og to i Formel 2 bak seg har Hauger mye mer erfaring på høyt internasjonalt nivå enn det en typisk NXT-rookie har. Ja, han er teknisk sett rookie i IndyNXT, men en svært erfaren sådan, spesielt siden IndyNXT rent sportslig regnes som et steg ned fra Formel 2. Når det er sagt så heier jeg på Hauger og håper han får et IndyCar-sete, men jeg prøver å ikke ha altfor høye forventninger, så unngår man de største skuffelsene. Ting tar tid, ovalbaner må sitte. IndyNext bil klassifisert som mellomting aka F2/F3. Sier seg selv med Madza 2,0 liters motor. The Mazda 2.0-liter motor in question is the MZR-R (or the newer MZR-PM18A) used in the Indy NXT (formerly Indy Lights) series. These are 2.0-liter, 4-cylinder, turbocharged engines, with the MZR-R producing around 450 horsepower and the newer MZR-PM18A producing 275 horsepower for the Pro Mazda series. These engines were developed by Mazda and its partners (like AER and Elite Engines) to provide a competitive and reliable power unit for their ladder system, linking to the ultimate goal of IndyCar racing. Endret søndag kl 18:46 av Jarmo 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå