Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (9 minutter siden):

Cassidy Tvillingene har en fin kveld begge to, og vi liker godt å få besøk av deg her inne.♥️♥️

🐶🥰 Det er fint å høre at dere har det fint. Og jeg liker å være her, men har desverre ikke tid til å være her så mye i dag og i morgen. Har mye å gjøre for jeg får besøk i morgen 😮‍💨 Men jeg titter innom når jeg har tid 😊🐶🥰

N-4K0 skrev (8 minutter siden):

En slektning jeg jobbet sammen med før har/hadde ei elghundtispe som han satte kull på, han tok med hunden og valpene på jobb en dag fordi han ikke hadde annet valg. De var vel seks uker eller så den gangen og de var så utrolig søte 😍🥰

Elghunder er så fine 😍 Og valper er jo generellt skjønne 😁 Bestevennen min da jeg var 2-5 år var elghunden til bestefar. Jeg fikk lov å ri på ryggen hans, han gikk rundt på tunet med meg og var så stolt 🤣😍 Og jeg pleide å krype inn i hundehuset hans og sove med han. Bestefar likte ikke det, for der inne skulle hunden få være i fred. Men det virket ikke som om han hadde noe i mot det selv da 😁🐶🥰

 

Endret av Trippelure
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (3 minutter siden):

🐶🥰 Det er fint å høre at dere har det fint. Og jeg liker å være her, men har desverre ikke tid til å være her så mye i dag og i morgen. Har mye å gjøre for jeg får besøk i morgen 😮‍💨 Men jeg titter innom når jeg har tid 😊🐶🥰

Elghunder er så fine 😍 Og valper er jo generellt skjønne 😁 Bestevennen min da jeg var 2-5 år var elghunden til bestefar. Jeg fikk lov å ri på ryggen hans, han gikk rundt på tunet med meg og var så stolt 🤣😍 Og jeg pleide å krype inn i hundehuset hans og sove med han. Bestefar likte ikke det, for der inne skulle hunden få være i fred. Men det virket ikke som om han hadde noe i mot det selv da 😁🐶🥰

 

Cassidy Tvillingene liker godt å få besøk av deg her inne, vi digger å gå amok i telletrådene sammen med deg.🤣🤣♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (38 minutter siden):

Cassidy Tvillingene håper at dere alle har en finfinfredagskveld.♥️♥️

Lurer kjøpt en power bank er sånn som ladder ting da men den her tar skjeller taper iPaden å iPhone for strøm i førsten var det 70% strøm etter 65% strøm hva i P……. Hva er det ???? 😡

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

God tidlig morgen denne lørdagen :) 

Jeg har nettopp gjort ferdig hyperbilen, tredje runde med bilder kommer ila. helgen, så nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :p får se om jeg gidder å begynne å pusle.

Ellers skal jeg på kino med faren min på onsdag og se Dune: Part Two som jeg har gledet meg til siden Dune (2021). Filmen skulle egentlig hatt premiere i november, to år etter den første, men ble utsatt pga. streiken i Hollywood på sensommeren i fjor.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
N-4K0 skrev (5 timer siden):

Ha det fint med besøket @Trippelure :) 

Tusen❤️takk, jeg håper det blir hyggelig, gleder meg masse 😃 Ønsker deg en god dag og lykke til med legobyggingen 🐶🥰

Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 timer siden):

Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Godlørdagsmorgen.🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨‍🦰👩‍🦰👍👍

Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg ønsker dere og alle som leser en god lørdag og en flott morgen 🍀☘️🐶🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar

Nå falt jeg ut av tankeboblen som sa at det er søndag i dag og heldigvis er det ikke det. :) 
Kos deg med bøker, @Entern... Jeg skal bare være hjemme og drikke kald sjokomelk akkurat nå. 
Søppel ble bært ut i går kveld og alt er som det skal være i kåken min. Nesten i alle fall.
Er ikke så himla nøye med noen støvkorn hist og pist. Kan aldri vinne den kampen helt uansett. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 timer siden):

Tusen❤️takk, jeg håper det blir hyggelig, gleder meg masse 😃 Ønsker deg en god dag og lykke til med legobyggingen 🐶🥰

Tusen❤️takk 😊 Valpen og jeg ønsker dere og alle som leser en god lørdag og en flott morgen 🍀☘️🐶🥰

 

Sviskepott skrev (4 timer siden):

God lørdag til to og firbente. :)  / Ser veldig imponerende ut de byggebildene. 👍 / God filmopplevelse. :) 

 

Entern skrev (4 timer siden):

God lørdag alle :) håper dere får en finfin dag alle sammen :) 

Jeg skal etterhvert på biblioteket en tur :) 

Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en Fin og Godlørdag.♥️♥️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Trippelure skrev (5 timer siden):

Tusen❤️takk, jeg håper det blir hyggelig, gleder meg masse 😃 Ønsker deg en god dag og lykke til med legobyggingen 🐶🥰

Tihundre takk, så må du og voffen ha en fin dag og helg dere også 🥰

Bygginga ble ferdig i natt, bygde og spiste napoleonskake mens jeg holdt på og tok de siste bildene, dog jeg glemte bilder underveis ved en anledning og ikke F om jeg demonterer noe bare for et ekstra bilde eller to :p 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...