Gå til innhold

Sviskepotts allsidige tråd for hyggelige folk som liker å prate


Sviskepott

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Tusen Takk.♥️♥️ Cassidy Tvillingene er glade for at Diskusjon virker sånn 99% igjen.:yes::yes:

Helt enig :yes: Jeg ble så irritert på det i helgen at jeg ikke orket å være her, måtte bare logge av. Så stakk jeg i skogen i stedet 😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Helt enig :yes: Jeg ble så irritert på det i helgen at jeg ikke orket å være her, måtte bare logge av. Så stakk jeg i skogen i stedet 😁

Cassidy Tvillingene ble også irriterte, nå virker det 99% igjen. Det er noen tråder som laster litt tregt opp av og til, og så får vi av og til opp at det oppstod et problem med å reagere på dette innholdet når vi skal gi likes. Men ellers funker forumet fint igjen.:yes::yes:

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (6 minutter siden):

Cassidy Tvillingene ble også irriterte, nå virker det 99% igjen. Det er noen tråder som laster litt tregt opp av og til, og så får vi av og til opp at det oppstod et problem med å reagere på dette innholdet når vi skal gi likes. Men ellers funker forumet fint igjen.:yes::yes:

Jeg har ikke hatt noen problemer de siste dagene, men så har jeg ikke vært her så mye heller da 😁

Lenke til kommentar
Trippelure skrev (Akkurat nå):

Jeg har ikke hatt noen problemer de siste dagene, men så har jeg ikke vært her så mye heller da 😁

Cassidy Tvillingene er glade for at det sjeldent er serverproblemer her på Diskusjon, for på KG er det serverproblemer to dager i uken. Det skjer alltid mellom klokken 04.00-06.00. Hver natt til onsdag og hver natt til søndag.:yes::yes: Og forumansvarlig klarer aldri å finne årsaken til problemene.:no::no:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden):

Cassidy Tvillingene er glade for at det sjeldent er serverproblemer her på Diskusjon, for på KG er det serverproblemer to dager i uken. Det skjer alltid mellom klokken 04.00-06.00. Hver natt til onsdag og hver natt til søndag.:yes::yes: Og forumansvarlig klarer aldri å finne årsaken til problemene.:no::no:

🤣🤣🤣 Ja er glad det ikke er sånn her!

Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden):

Cassidy Tvillingene elsker også nøtter, spesielt peanøtter og chilinøtter.😋😋🥜🥜🌶️🌶️🥰🥰

Jeg liker cashewnøtter og valnøtter best 😋 men jeg liker alle typer nøtter da, har vært vill etter det hele livet 😂🥰

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...