Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (Akkurat nå): Tusen❤️takk 🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (5 minutter siden): 🥰🥰 🐶🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Onsdag voff voff @Trippelure 🤪😍🥰❤️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Nå håper jeg får kjøpt sushi på meny var feil der alvorlig feil der oda har sluttet å selge den tikka masala fra saritas min favoritt ❤️ den i bilde da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (2 timer siden): Nå håper jeg får kjøpt sushi på meny var feil der alvorlig feil der oda har sluttet å selge den tikka masala fra saritas min favoritt ❤️ den i bilde da 😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Trippelure skrev (7 timer siden): 🐶🥰 🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): 😋😋🥰🥰 Kan dere skrive litt da jeg ønsker bare noen ord å ikke bare smillis ikke jag meg ut ved skrive vi bestemmer er små sur på meny nå da tom for sushi Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (2 minutter siden): Kan dere skrive litt da jeg ønsker bare noen ord å ikke bare smillis ikke jag meg ut ved skrive vi bestemmer er små sur på meny nå da tom for sushi Cassidy Tvillingene poster alltid bare smilies til begynne med fordi det er så mange tråder vi må poste i når vi logger på, det er jo helt spinnvill hyper posting i hver tråd her inne vet du.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Cassidy Tvillingene poster alltid bare smilies til begynne med fordi det er så mange tråder vi må poste i når vi logger på, det er jo helt spinnvill hyper posting i hver tråd her inne vet du.😉😉 ok da har blitt lei de np plz TOMT 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): ok da har blitt lei de np plz TOMT Cassidy Tvillingene har også opplevd at det har manglet et par varer i butikkene nå i det siste. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene har også opplevd at det har manglet et par varer i butikkene nå i det siste. Ok skal gi dere litt infor poker ikke sint på dere meny aaaaaaa spark bake vent 5 min da så kommer bilder 👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (Akkurat nå): Ok skal gi dere litt infor poker ikke sint på dere meny aaaaaaa spark bake vent 5 min da så kommer bilder 👍 OK, Cassidy Tvillingene forstår. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): OK, Cassidy Tvillingene forstår. da jeg er utlogget på meny kommer den det i bilde opp Spoiler da jeg logger på faen meg den i andre spoiler Spoiler å da utsolgt spørt meny er i butikken sier de Endret 7. februar av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar MR SPEED skrev (6 minutter siden): da jeg er utlogget på meny kommer den det i bilde opp Skjul innhold da jeg logger på faen meg den i andre spoiler Vis skjult innhold å da utsolgt spørt meny er i butikken sier de Cassidy Tvillingene synes at det var mye godt der.😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Jeg liker butter chicken og tikka masala 😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (10 minutter siden): Jeg liker butter chicken og tikka masala 😋 Cassidy Tvillingene er også veldig glade i Butter Chicken Masala.🧈🧈🍗🍗🍚🍚😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Bare det ikke er for spicy, jeg klarer ikke kjeftbrann. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar N-4K0 skrev (1 minutt siden): Bare det ikke er for spicy, jeg klarer ikke kjeftbrann. Cassidy Tvillingene spiser rå chili i salat, så vi er immune mot kjeftbrann begge to.🌶️🌶️🥗🥗😋😋 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 7. februar Rapporter Del Skrevet 7. februar Jeg skulle gjerne vært i stand til å spise litt sterkere saker, men akk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå