Gå til innhold

Bytte ut Huawei GT3


Anbefalte innlegg

Jeg har vært innom apple/samsung sine smartklokker, men jeg ender alltid opp med at de nesten ikke blir brukt siden de alltid er tomme for strøm. Derfor kjøpte jeg Huawei GT3 som holder et par uker. Den har de fleste funksjoner som jeg trenger som basic notifikasjoner, men savner innimellom NFC lommebok og integrasjon mot strava. Kan man få alt dette på en klokke med 1-2uker batteritid? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du primært er ute etter en smartklokke så vil Garmin Vivoactive 5 gi deg både kontaktløs betaling og mulighet til å spille musikk via Spotify. Batteritid på en ukes tid dersom du ikke benytter always on display.

Venu 3 er enda mer avansert og har litt mer premium byggekvalitet,men koster også noe mer. 

Begge er i hvert fall gode alternativer to den langt dyrere epix Pro (Gen 2).

Lenke til kommentar
torbjornhb skrev (På 27.11.2023 den 5:15 PM):

Hvis du primært er ute etter en smartklokke så vil Garmin Vivoactive 5 gi deg både kontaktløs betaling og mulighet til å spille musikk via Spotify. Batteritid på en ukes tid dersom du ikke benytter always on display.

Venu 3 er enda mer avansert og har litt mer premium byggekvalitet,men koster også noe mer. 

Begge er i hvert fall gode alternativer to den langt dyrere epix Pro (Gen 2).

Jeg likte godt lykten på epix pro også :p skal se om jeg finner sammenligning mot de andre. Er det noen fordeler utover pris ved å velge venu 3?

Pris er egentlig ikke veldig viktig så lenge de gjør jobben godt. Vil heller gi 10k for en jeg blir fornøyd med en 5-6k for en jeg vil bytte igjen snart kjente jeg på når jeg leste mer om samsung sine klokker og krise dårlig batteri.

Virkelig irriterende at apple/samsung ikke klarer å i det minste skvise ut en uke av toppmodellene sine når huawei og garmin klarer 2-4uker. Huawei gt3 som jeg har i dag kan jeg også ringe med, svare på melding og få notifikasjoner så det er ikke så langt unna apple/samsung på funksjoner. 

 

Lenke til kommentar
minim skrev (1 time siden):

Jeg likte godt lykten på epix pro også :p skal se om jeg finner sammenligning mot de andre. Er det noen fordeler utover pris ved å velge venu 3?

Pris er egentlig ikke veldig viktig så lenge de gjør jobben godt. Vil heller gi 10k for en jeg blir fornøyd med en 5-6k for en jeg vil bytte igjen snart kjente jeg på når jeg leste mer om samsung sine klokker og krise dårlig batteri.

Virkelig irriterende at apple/samsung ikke klarer å i det minste skvise ut en uke av toppmodellene sine når huawei og garmin klarer 2-4uker. Huawei gt3 som jeg har i dag kan jeg også ringe med, svare på melding og få notifikasjoner så det er ikke så langt unna apple/samsung på funksjoner. 

 

Skjønner.

Venu 3 har mikrofon, høyttaler og støtte for taleassistent. Ellers er nok epix Pro ganske overlegen. Kan også nevne at Venu 3 har varsler om unormalt høyt stressnivå.

Jeg veksler mellom Forerunner 965 og epix Pro, og det er definitivt sistnevnte som brukes mest. Mye av grunnen er det du nevner; lykten 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...