Spillredaksjonen Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Starfield har endelig fått DLSS-støtte og raskere spising Ny oppdatering offisielt lansert. Les hele saken på Gamer.no» Siter Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Dobblet ytelsen her med all grafikk på full pupp i 2K 1440p . En vellykket patch ,,, Siter Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Har stoppet å bruke DLSS. Gimmik som gir mye ghosting og artifacts. (3080 12GB) Men det å enderlig kan justere brightness er tommel opp. Siter Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 21. november Rapporter Del Skrevet 21. november Ikke testet etter denne patchen men vært overrasket over hvor godt det kjører på en 2070super med det meste på fult. Sier ikke neitakk til enda bedre ytelse da Siter Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. november Rapporter Del Skrevet 22. november WigNut skrev: Har stoppet å bruke DLSS. Gimmik som gir mye ghosting og artifacts. (3080 12GB) Men det å enderlig kan justere brightness er tommel opp. Må bruke DLSS ULTRA QUALITY DLAA ( deep learning ) . Siter Lenke til kommentar
WigNut Skrevet 26. november Rapporter Del Skrevet 26. november Fleskelars skrev: WigNut skrev: Har stoppet å bruke DLSS. Gimmik som gir mye ghosting og artifacts. (3080 12GB) Men det å enderlig kan justere brightness er tommel opp. Må bruke DLSS ULTRA QUALITY DLAA ( deep learning ) . Uansett spill så blir det ghosting og artifacts så lenge en slår på DLSS. Det er i alle fall min erfaring. Så bruker det ikke. Siter Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 26. november Rapporter Del Skrevet 26. november Jeg venter fremdeles på workshop-støtte før jeg tar det opp igjen. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.