Gå til innhold

leie film på internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det sendes som brev, bør det vel ikke ta mer enn 1 dag? Men kommer jo også an på om de greier å poste filmene til riktig tidspunkt

 

Det som er litt fint er jo at man kan betale for hver måned, slik at man slipper å være bundet til dem.

Lenke til kommentar

Eg bruker tjenesta fra f24, eller film24 som dei skal skifte navn til. Det fønker meget bra. 1 dags postgang er max... er altid framme dagen etter dei sender den... og slik går det.

 

Rekna over det og da var eg nede i 15 kroner pr film på 1 måned. Det er veldig bra pris synes eg!

 

Frakt og porto er det dei som betaler, du får med konvolutter med frimerker på, slik at når du har sett filmen så er det berre og stappe den i konvolutten og sende den tilbake.

 

Det sendes som brev ja, og tar 1 dag!

 

PoleCat, da må du tru om igjen.

Lenke til kommentar

Vil bare tillegge at ENDELIG ER DETTE KONSEPTET KOMMET HIT! Takk for tipset forøvrig. Dette er som en av dere nevnte egentlig et konsept som har vært i utlandet en god del år. Jeg husker da vi besøkte venner av oss i San Francisco i 2001, så var de abonnenter av en slik DVD-service og skrøt svært mye av det, da det var billig, fleksibelt og enkelt.

 

Jeg tror nok du kan føle deg sikker på dette, virker både seriøst og spennende, håper det blir flere av disse... :cool:

Lenke til kommentar

Jeg meldte meg inn i går, og så fort jeg får somlet meg til å betale månedsaviften begynner de å sende filmer til meg. Det står på hjemmesiden deres at det tar fra 1 - 2 dager fra de sender filmene til de kommer til postkassen din. Er veldig spent på hvordan dette fungerer. Håper de får bredere/større varesortiment etterhvert og at nyhetene ikke lar vente på seg. Leier veldig mange filmer i løpet av måneden på den lokale sjappa, så dette vil nok lønne seg for meg ivertfall (så lenge de kan ha et bra utvalg ov leverer i "kristlig" tid).

 

Skal gi tilbakemelding hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...