Gå til innhold

Her er dei beste Black Week-tilboda


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dere oppgi tilbudspris, førpris og tidligere billigste pris under hvert produkt?

Det er heller ikke samsvar mellom billigste pris og prisene på bildelink under produktet. For eksempel ser jeg ikke 799 på Aerox 5 uten å manuelt sjekke linken. Blir tungvint om jeg må klikke meg ut av artikkelen på hvert produkt.

Endret av Donkey Kong
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Donkey Kong skrev:

Kan dere oppgi tilbudspris, førpris og tidligere billigste pris under hvert produkt?

Det er heller ikke samsvar mellom billigste pris og prisene på bildelink under produktet. For eksempel ser jeg ikke 799 på Aerox 5 uten å manuelt sjekke linken. Blir tungvint om jeg må klikke meg ut av artikkelen på hvert produkt.

Yes, me har gjort det i dei tidlegare artiklane, men det er nok eit problem med at Prisjakt ikkje klarar å sjå medlemsklubb-tilbod. Eg kikker på det i kveld igjen om det ikkje går seg til, så får me heller legge det inn manuelt.
Lenke til kommentar
GnilreG skrev:
Skulle ikke slengt inn noe om bærbare PCer også :p
Det er ei stund sidan me har testa berbare, og me ville ikkje anbefalt noko me ikkje har prøvd der. Sjølv om spesifikasjonane på ei vare kan sjå attraktive ut, anar me ikkje noko om viftestøy, varmeutvikling, peikeplate og tastatur osv. osv. Difor tar me ikkje med berbare maskinar. Skulle gjerne ha testa fleire maskinar, men artiklane blir ikkje lese noko særleg. Me må prioritere ganske hardt på maskinvaretesting, så då blir det at me heller gjer andre ting.
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
21 hours ago, Soles said:

Middelmådig utvalg i år, føler flere har blitt mer grådige når det kommer til GPU.

Forventer litt mer prispress på GPUer på "Black Friday" hvis ikke bør selve Black friday konseptet skrotes her til lands.

Gpu er i stor etterspørsel blant bl.a. AI utviklere, så hvorfor skulle de redusere prisene? Beklager, men dyre gpu'er ser ut til å være standard nå.

Det har jo vært greie tilbud på støykansellerende headset, monitorer og litt misc annet. Ca det man kan forvente etter de siste årene, samt årets prisoppgang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...