Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ekstrem isolasjon-vil ha forandring men sliter med å få til endring


Gjest 1107f...87c

Anbefalte innlegg

Kjenner meg igjen i en god del av det du sier, både fra personlig erfaring og fra folk rundt meg. Om du bare vil prate en gang så må du gjerne sende meg en PM her. Kan ta det over meldinger, vc eller face to face, det som passer deg best.

Ellers synes jeg det har kommet mange fine råd i tråden, håper du får det bedre 🙂

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 12/23/2023 at 6:20 PM, Guest 1107f...87c said:

Har blitt et nervevrak🤦‍♀️Ikke rart så ekstremt isolert man har gått. Vet ikke om jeg klarer å feire jul heller. HVEM SOM HELST ANDRE som nesten aldri var rundt folk hadde kjent på tilsvarende. Skal ha time med terapeut like ved nyttår og håper virkelig hun vil ta problemene mine på alvor og gi gode hjelpende råd men det er selvsagt jeg som må gjøre jobben.

Anonymous poster hash: 1107f...87c

Jo mer og lenger man isolerer seg jo verre blir det. En gang må man ta skrittet. Terapeuten vil ta problemene dine på alvor, men det er du som må gjøre jobben. Feilen mange gjør er å forvente at "noen skal fikse meg" men mye av "terapien" består i å tørre å face demonene og ta de første skrittene man ikke har villet før. Men det er vesentlig enklere med en terapeut på laget. Jeg er sikker på at du hadde hatt godt av å snakke med en psykriatisk sykepleier som kom hjem til deg også, men det du får nå er hvertfall ikke noe dårligere.

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 1107f...87c
Theo343 skrev (2 minutter siden):

Jo mer og lenger man isolerer seg jo verre blir det. En gang må man ta skrittet. Terapeuten vil ta problemene dine på alvor, men det er du som må gjøre jobben.

Du har rett. Det har vært vanskelig. Er så mye jeg har lyst å gjøre men som har stått på vent pga man går slik. Tannlegen er det som bør ordnes først. Flere venninner jeg vil treffe igjen. Ut på konserter etc. Har lyst å flytte osv. 

Anonymous poster hash: 1107f...87c

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...