Gå til innhold

Tips til arbeidsmuligheter for meg?


Anbefalte innlegg

Jeg trenger tips til hva jeg kan jobbe som med min bakgrunn. Kom gjerne med tips innen bransjen, evt andre tips til arbeidsmuligheter i andre bransjer hvor jeg kan dra nytte med min erfaring.

Jeg har mesterpapirer innen mur, takstmann for skade, og har jobbet som prosjektleder noen år. Jeg har også noe erfaring med HMS/SHA på byggeplass.

Jeg jobber idag som prosjektleder på byggeplass, men kjenner at jeg kan være åpen for nye ting. Jeg vet ikke hva det kan være, så trenger innspill fra forumet. 
 

 

Endret av Tranceformation
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som at du alt har prøvd ut ganske mykje, både som murar, takstmann og prosjektleiar. Einaste to openbare yrker som eg kjem på der du kan bruke erfaringa di i er undervisning, men då må du nok ha litt tilleggsutdanning om du skal starte å jobbe i skuleverket, og jobb som selgar. Ein selgarjobb på byggvarehus kan kanskje være aktuelt?

Kva retning er det du ynskjer å gå, vil du tilbake til meir praktisk arbeid eller vil du ha meir kontorarbeid?
Om du vil tilbake å jobbe praktisk som murar så kan det kanskje være eit alternativ å spesialisere deg? Som murar treng du ikkje å berre jobbe med så stable Leca element for å lage grunnmur eller skorstein, du kan spisse deg meir mot litt meir kreativt og nøyaktig arbeid som å lage pynteveggar og liknande. Om du vil meir inn på kontorjobb så kan du spisse deg meir på prosjektleiarsida ved å ta på deg større prosjekt eller ansvar for fleire områder. Ein anna veg å gå er å jobbe innafor det offentlege "på andre sida av bordet" som tilsynsmyndigheit på byggeplassar.

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
The Avatar skrev (3 timer siden):

Ser ut som at du alt har prøvd ut ganske mykje, både som murar, takstmann og prosjektleiar. Einaste to openbare yrker som eg kjem på der du kan bruke erfaringa di i er undervisning, men då må du nok ha litt tilleggsutdanning om du skal starte å jobbe i skuleverket, og jobb som selgar. Ein selgarjobb på byggvarehus kan kanskje være aktuelt?

Kva retning er det du ynskjer å gå, vil du tilbake til meir praktisk arbeid eller vil du ha meir kontorarbeid?
Om du vil tilbake å jobbe praktisk som murar så kan det kanskje være eit alternativ å spesialisere deg? Som murar treng du ikkje å berre jobbe med så stable Leca element for å lage grunnmur eller skorstein, du kan spisse deg meir mot litt meir kreativt og nøyaktig arbeid som å lage pynteveggar og liknande. Om du vil meir inn på kontorjobb så kan du spisse deg meir på prosjektleiarsida ved å ta på deg større prosjekt eller ansvar for fleire områder. Ein anna veg å gå er å jobbe innafor det offentlege "på andre sida av bordet" som tilsynsmyndigheit på byggeplassar.

Tusen takk for informativ tilbakemelding. Hvilken utdanning måtte jeg hatt for å jobbe i skole med min bakgrunn evt? 

Jeg syns at det kunne være kjekt å følge opp lærlinger, eller å jobbe med tilsyn. Hvilken type jobb har man om man skal jobbe som tilsynsmann i det offentlige?

Tror ikke jeg vil jobbe som selger, jeg kunne heller tenkt meg noe mer "rolig" og mindre stressende. 

Endret av Tranceformation
Lenke til kommentar

Minstekravet for å være lærar står i forskrift til opplæringslova:

Sitat
d. fagbrev, sveinebrev eller fullført og bestått anna yrkesfagleg utdanning i vidaregåande opplæring, to års yrkesteoretisk utdanning utover vidaregåande skolenivå og fire års yrkespraksis etter fullført vidaregåande opplæring, for undervisning i fag/på fagområde som utdanninga/bakgrunnen er relevant for. I tillegg krevst pedagogisk kompetanse etter § 14-1

For ditt vedkommande er det då primært pedagogikken du treng, eventuelt må du ta lærarutdanning om du manglar praksis. 

Jobb som tilsynspersonell vil hovudsakleg være i kommunen innafor byggesak med tilsyn etter byggereglane eller innafor arbeidstilsynet med tilsyn etter HMS reglane på byggeplass. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Tranceformation skrev (2 timer siden):

Takk for tilbakemeldingen.

Kom på eit anna yrke der du kan bruke nesten alt du har av tidlegare erfaring: Feiar.
Yrket heiter no brannførebyggar https://www.rogbr.no/brannforebyggende-avdeling/boligtilsyn-og-feiing/slik-blir-du-brannforebygger-

I yrket skal du sjekke at pipe og brannmur, noko som du definitivt er kvalifisert til som murar.
Finn du sprekkar så er erfaringa di som takstmann veldig nyttig.
Som prosjektleiar har du heilt sikkert erfaring med å slå opp i regelverk og dokumentere det du gjer.
Og HMS erfaring er nyttig i alle yrker.
Du skriv at det kan kanskje være kjekt å følge opp læringar, så då tenker eg at skrittet til å informere huseigaren om brannsikkerheit burde ligge ganske nært, for tilsyn er ein del av denne jobben.

I tillegg så er tilleggsutdanninga eigentleg gratis sidan du i praksis får jobben og får opplæring medan du jobbar før du tek fagbrevet, i alle fall om du ikkje rykker tilbake til start og tek 2 år på vgs fyrst, men når du alt har eit relevant fagbrev så meiner eg at du får godkjent mykje av murarerfaringa di som læretid i feiefaget slik at du ganske raskt kan melde deg opp til fagprøve. Å jobbe som lærling i 3 år er nok berre aktuelt om ein ikkje har tidlegare erfaring å støtte seg på.

Dette må vel være midt i blinken for ein som deg som alt er "ekspert" på piper og brannmur, har erfaring som takstmann slik at du veit godt korleis du skal sjå forskjell på ein mur som er i orden og ein mur som er skada, og i tillegg så må det være allsidig arbeid når du både skal feie, informere og føre tilsyn.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
The Avatar skrev (På 3.11.2023 den 9:54 AM):

Kom på eit anna yrke der du kan bruke nesten alt du har av tidlegare erfaring: Feiar.
Yrket heiter no brannførebyggar https://www.rogbr.no/brannforebyggende-avdeling/boligtilsyn-og-feiing/slik-blir-du-brannforebygger-

I yrket skal du sjekke at pipe og brannmur, noko som du definitivt er kvalifisert til som murar.
Finn du sprekkar så er erfaringa di som takstmann veldig nyttig.
Som prosjektleiar har du heilt sikkert erfaring med å slå opp i regelverk og dokumentere det du gjer.
Og HMS erfaring er nyttig i alle yrker.
Du skriv at det kan kanskje være kjekt å følge opp læringar, så då tenker eg at skrittet til å informere huseigaren om brannsikkerheit burde ligge ganske nært, for tilsyn er ein del av denne jobben.

I tillegg så er tilleggsutdanninga eigentleg gratis sidan du i praksis får jobben og får opplæring medan du jobbar før du tek fagbrevet, i alle fall om du ikkje rykker tilbake til start og tek 2 år på vgs fyrst, men når du alt har eit relevant fagbrev så meiner eg at du får godkjent mykje av murarerfaringa di som læretid i feiefaget slik at du ganske raskt kan melde deg opp til fagprøve. Å jobbe som lærling i 3 år er nok berre aktuelt om ein ikkje har tidlegare erfaring å støtte seg på.

Dette må vel være midt i blinken for ein som deg som alt er "ekspert" på piper og brannmur, har erfaring som takstmann slik at du veit godt korleis du skal sjå forskjell på ein mur som er i orden og ein mur som er skada, og i tillegg så må det være allsidig arbeid når du både skal feie, informere og føre tilsyn.

Spennende, takk for info. Vet du hva lønn som dette kan ligge på?

Lenke til kommentar

Som prosjektleder blir det en del arbeid på kveld, mye telefoner fra beboere og styremedlemmer utover arbeidstid også. Finnes det en stilling i bransjen hvor man kan jobbe med eiendom, men å slippe mesteparten av dialog med beboere etc? Litt kontakt er ok, men å kjenne at man får en roligere telefon?

liker godt å jobbe med eiendom, men blir til tider litt utslitt av for mye kundekontakt, spesielt på ettermiddag og kveld når de er ferdig på jobb. Arbeidstiden til en prosjektleder blir ikke respektert bok dessverre, noe som fort går utover nærmeste familie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...