Gå til innhold

Hunder som ikke kommer så godt overens, hundepasser eller prøve å få det til?


Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg og min samboer skal til hans familie i helga og skal overnatte i to dager. Problemet er at vår hund og hunden til svigerinna ikke går så godt sammen lengre etter vår hund ble kastrert. Vi må skille de og ha de på hvert sitt rom, hvis ikke så kommer hunden til svigerinna gå heilt bananas å begynner å hyler og skal jokke, slikke hunden vår ihjel. Tenkte kanskje det er best at vi finner hundepasser for han den helga, da jeg synes det er dumt at se må sitte på hvert sitt rom. At svigerinna mi finner hundepasser til sin hund er uaktuelt da ingen er interessert i å passe den store villbassen der. Hva tenker dere? Bedre at jeg finner hundepasser som han kan være hos i heile helga, eller at vi forsøker å ha han med?

Endret av Uderzo
forbedret emnetittel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Annemi skrev (9 timer siden):

Hei dere. Jeg og min samboer skal til hans familie i helga og skal overnatte i to dager. Problemet er at vår hund og hunden til svigerinna ikke går så godt sammen lengre etter vår hund ble kastrert. Vi må skille de og ha de på hvert sitt rom, hvis ikke så kommer hunden til svigerinna gå heilt bananas å begynner å hyler og skal jokke, slikke hunden vår ihjel. Tenkte kanskje det er best at vi finner hundepasser for han den helga, da jeg synes det er dumt at se må sitte på hvert sitt rom. At svigerinna mi finner hundepasser til sin hund er uaktuelt da ingen er interessert i å passe den store villbassen der. Hva tenker dere? Bedre at jeg finner hundepasser som han kan være hos i heile helga, eller at vi forsøker å ha han med?

Ta han med. Er jo en unnskyldning for å få litt pusterom iløpet av helgen. Å ta en timeout og lufte hunden er jo godt for dere begge, både deg og hunden.

Lenke til kommentar
  • Uderzo endret tittelen til Hunder som ikke kommer så godt overens, hundepasser eller prøve å få det til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...