Gå til innhold

Microsoft er best!


visual

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få sagt det ut: Microsoft er best! :wink:

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det er så mange som ikke liker Microsoft. Selvom de har hatt noen dårlige windows versjoner, så er jo Windows 2000 tross alt det beste operativsystemet :razz:

Klokka er trossalt halv 3 på natten, så kanskje jeg skriver litt utti ørschka.

Men husk at Windows er det dominerende operativsystemet, og er installert på ca 90% av alle Pc'ene i verden!

De som har elendig hardware, og har problemer med å få lagt inn en ren og frisk Windows versjon, og kanskje klarer å få skvisa inn Linux, er de som alltid skriker høyest :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-03-10 02:45, visual skrev:

Jeg må bare få sagt det ut: Microsoft er best! :wink:

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det er så mange som ikke liker Microsoft. Selvom de har hatt noen dårlige windows versjoner, så er jo Windows 2000 tross alt det beste operativsystemet :razz:

Klokka er trossalt halv 3 på natten, så kanskje jeg skriver litt utti ørschka.

Men husk at Windows er det dominerende operativsystemet, og er installert på ca 90% av alle Pc'ene i verden!

De som har elendig hardware, og har problemer med å få lagt inn en ren og frisk Windows versjon, og kanskje klarer å få skvisa inn Linux, er de som alltid skriker høyest :smile:


Ja du skriver utti ørska :smile: Siste setning er en höydare: "Mens de som er fornøyde med Windows ikke sier en dritt og er fornøyde". Selvfølgelig er de fornøyde når de er fornøyde. Makes sense, right!?

 

Men jeg skal tilgi deg siden det er så seint på natta - NOT!!!!

 

Code:

* * * * * * * * **** **** *** *****
* * ** * * * * * **** * * * * *
* * * * * * * * **** *** ** *
* * * ** * * * * **** * * * * *
*** * * * *** * * **** **** *** *

 

Pluss at Linux-pingvinen er mye søtere enn Windows-logoen så det så!!

 

PS. Jeg får ikke lov av mamma til å være oppe noe lenger. Jeg må rett i seng og kan dessverre ikke fortsette krangelen om microsoft vs. the rest. Men hvis du trenger noe lesestoff så ta en titt på: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=18615&forum=26.

 

[ Denne Melding var redigert av: Langbein på 2002-03-10 03:28 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Jeg må bare få sagt det ut: Microsoft er best!


 

Betyr: Ingenting.

Grunn: Det beste man har er ikke noedvendigvis godt nok.

Kommentar: Best for hvem og hvorfor?

 

Quote:

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor det er så mange som ikke liker Microsoft.


 

Kommentar: Det virker ikke som om du er interessert i aa skjoenne det heller. http://www.euronet.nl/users/frankvw/IhateMS.html

 

Quote:


Selvom de har hatt noen dårlige windows versjoner, så er jo Windows 2000 tross alt det beste operativsystemet


 

Kommentar: Nok en gang, for hvem? Det finnes ikke bare sluttbrukere i denne verden.

 

Quote:


Men husk at Windows er det dominerende operativsystemet, og er installert på ca 90% av alle Pc'ene i verden!


 

Kommentar: Ikke noedvendigvis riktig med 90%. Argumenter av typen "kan 'x' antall eller 'y' prosent ta feil" er ikke konkluderende i seg selv, og presenterer heller ikke et argument.

Det er ogsaa tydelig at du ikke er klar over hvorfor M$ programvare er saa utbredt, du ANTAR at dette er fordi det er best, for saa aa anta at det er best fordi det er utbredt.

Sirkulaer logikk som viser at du tenker ikke over det som detter ut av deg.

 

Quote:


De som har elendig hardware, og har problemer med å få lagt inn en ren og frisk Windows versjon, og kanskje klarer å få skvisa inn Linux, er de som alltid skriker høyest Mens de som er fornøyde med Windows ikke sier en dritt og er fornøyde


 

Ja... her forsvinner ditt lille forsoek paa aa virke serioes med "ren og frisk". Jeg ser derfor ingen grunn til aa kommentere videre.

Lenke til kommentar

Ok... jeg er helt enig med han som sa, "Best, for hvem?" Alle forskjellige ting dem ønsker å bruke datamaskina si til, og forskjellige ting dem legger vekt på når dem velger OS.

 

Selv kjører jeg Windows XP av flere grunner, deriblant disse:

 

-Jeg driver en del med grafikk og har Adobe Photoshop, og Illustrator som hovedverktøy, og siden disse finnes kun for MACos og Win32, så er jeg nødt til å benytte Windows.

 

-Jeg er også en spillfreak, og det er derfor naturlig for meg å benytte meg av det operativsystemet som de fleste spill skrives for.

 

-Jeg har benyttet meg av windows helt siden windows95 (brukte vell windows 3.11 kun til sørfing og irc :wink: ), og begynner derfor å kjenne windows og systemene som ligger under lokket ganske bra, derfor ser jeg meg rett og slett ikke råd for å sette meg inn i et helt ny OS.

 

Dette var grunnene _jeg_ kom på i farten for hvorfor _jeg_ bruker Windows.

 

Brukere av Linux kan helt sikkert komme med et hav av gode grunner til at _de_ benytter seg av _det_.

 

Men hvorfor skal man krangle om dette? Tjener du noe på å overtale en linux kis til å bruke windows?

 

Eller er du rett og slett så usikker på valget ditt at du må gå rundt å forsvare det for deg selv å andre ved å poste slike meningsløse ting på et forum som ellers (for det meste) er en seriøs diskusjons plass for alt som har med data og gjøre, og hvor folk som har problemer med datamaskinen kan henvende seg og forvente seriøse og gjennomtenkte svar, (noe som dessverre ikke alltid er tilfellet med support mailer).

 

Takk... dette var min lille tale. Disse tankene gjelder ikke bare linux vs windows men også diskusjoner som AMD vs INTEL, GEFORCE vs RADEON, Logitech vs Microsoft, Lada vs Amason. ... ok u get the picture.

 

Håper alle leser dette og tenker godt igjennom det, jeg er nemli drit lei av "bedrevitere" som prøver å prakke sine besluttninger på andre.

 

[ Denne Melding var redigert av: Dipso på 2002-03-10 13:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...