Gå til innhold

Vipps - Ny engangskode


Gjest f0540...563

Anbefalte innlegg

Gjest f0540...563

Hei

MOD: flytt gjerne tråden til riktig sted, var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette.

Fikk akkurat tekstmeldinger fra Vipps om at «her er din nye engangskode» dette kom to ganger på råd med korte intervaler. Ringte kundesupport de sa at dette kan skje hvis noen taster mitt nummer ved en feiltagelse. Vet ikke om jeg helt kjøper den.

Fikk byttet ny engangskode selv og har fortsatt tilgang til appen, men er litt bekymret.

Anonymous poster hash: f0540...563

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest f0540...563 skrev (På 9.10.2023 den 19.13):

… men er litt bekymret.

Hva er du bekymret for? 😊 Det kundeservice sier stemmer. Hvis noen taster inn ditt telefonnummer, om det så er ved en feil eller helt bevisst, så vil du få tilsendt en engangskode. Slik fungerer det hos alle tjenester som lar deg oppgi telefonnumre for å få tilsendt engangskoder.

Hvis det derimot skjer ofte og jevnlig, og kanskje på andre tjenester også, da bør du begynne å lure.

Lenke til kommentar
Gjest f0540...563 skrev (På 9.10.2023 den 7:13 PM):

MOD: flytt gjerne tråden til riktig sted, var litt usikker på hvor jeg skulle legge dette.

Emnet er flyttet til et mer passende sted. Dessverre tillater ikke den nye plasseringen at innlegg postes anonymt, men så er heller ikke dette et spesielt sensitivt tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...