Gå til innhold

Blizzard Entertainment [Hjelp med Battle.net kodebrikke]


Anbefalte innlegg

  • TheDarkSycamore - SCM endret tittelen til Blizzard Entertainment [Hjelp med Battle.net kodebrikke]
Videoannonse
Annonse
Dubious skrev (19 minutter siden):

Regner med du har en smartmobil? 
Du får appen i Google Play Store (eller tilsvarende for Apple) 

Da blir det et problem. 😔 Interne lagringen på mobilen min er smekk full, Totalt: 16GM, ledig: 462MB. Skal ordne meg en ny mobil neste år en eller anen plass. Er det ikke noen andre måter og gjøre dette på? 🤔

Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM skrev (56 minutter siden):

Da blir det et problem. 😔 Interne lagringen på mobilen min er smekk full, Totalt: 16GM, ledig: 462MB. Skal ordne meg en ny mobil neste år en eller anen plass. Er det ikke noen andre måter og gjøre dette på? 🤔

Det går an å slette ting på mobilen.
Eventuelt kan du koble den til PC med en USB kabel, og føre over alt rotet du har på mobilen.

Appen er på 20 MB, du har 462 MB ledig. 

Lenke til kommentar
Dubious skrev (2 timer siden):

Det går an å slette ting på mobilen.
Eventuelt kan du koble den til PC med en USB kabel, og føre over alt rotet du har på mobilen.

Appen er på 20 MB, du har 462 MB ledig. 

Jeg har gjort det, det hjelper ikke. Nå har jeg kun det jeg må ha på mobilen, oppdateringene på de star innmari med plass. Ergo, det kan jeg ikke avistalere/slette. 😔 Jeg er nødt til og ordne meg en ny mobil, det skjer ikke før på ny året. Jeg spør igjen, er noen anen måte og gjøre dette på? 🤔

Endret av TheDarkSycamore - SCM
Lenke til kommentar

Vel, såvidt jeg kan se så har du ikke så mange alternativer annet en å ordne en mobil enhet av noe slag(gammel telefon, tablet osv) der du kan installere Blizzard authenticator appen. Ville sett om jeg fant en billig brukt telefon på facebook marketplace/finn til du kjøper en ny. 

Eneste alternativet jeg kan se blir å sette opp et VM(f.eks virtualbox) med Android og laste ned appen der.

Lenke til kommentar
Mr. A skrev (5 timer siden):

Vel, såvidt jeg kan se så har du ikke så mange alternativer annet en å ordne en mobil enhet av noe slag(gammel telefon, tablet osv) der du kan installere Blizzard authenticator appen. Ville sett om jeg fant en billig brukt telefon på facebook marketplace/finn til du kjøper en ny. 

Eneste alternativet jeg kan se blir å sette opp et VM(f.eks virtualbox) med Android og laste ned appen der.

Okei, hva er VM og virtualbox for noe? 😳

Lenke til kommentar
5 hours ago, TheDarkSycamore - SCM said:

Okei, hva er VM og virtualbox for noe? 😳

Virtualbox er et program som lar deg kjøre virtuelle enheter på pcen din som du kan installere for eksempel Android på. Finnes sikkert en haug med guider rundt om, men her den første jeg fant. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...