mobile999 Skrevet søndag kl 20:14 Rapporter Del Skrevet søndag kl 20:14 (endret) stamkunde skrev (15 minutter siden): Ved å vippe den på Skrova så vil bensin Lekke ut. Det er ikke noe problem å vippe en klipper dersom det gjøres riktig: https://www.youtube.com/watch?v=eeEVigsVqrE Endret søndag kl 20:14 av mobile999 Siter Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet søndag kl 20:47 Forfatter Rapporter Del Skrevet søndag kl 20:47 mobile999 skrev (34 minutter siden): Nei. Izy er navnet på en serie klippere i den rimeligere enden av skalaen til Honda. Disse har ganske enkle girkasser og det er stort sett å sjekke at drivreima og wiren for drift er i orden. Kjennes wiren for drift normal? Hva er den fullstendige modellbetegnelsen på klipperen (f.eks. HRG465C SDE)? Det står på et klistremerke på karosseriet rett foran det svarte dekselet for oppsamleren. da må jeg se enda nærmere om jeg finner akkurat den benevnelsen i morgen. Takk for informasjon. Men jeg kom over noen youtube klipp som egentlig bidratt til å finne ut hvor selve drivreimen er. Så jeg tolker som at den har hoppet av eller røket. Siter Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet søndag kl 20:49 Forfatter Rapporter Del Skrevet søndag kl 20:49 mobile999 skrev (34 minutter siden): Det er ikke noe problem å vippe en klipper dersom det gjøres riktig: https://www.youtube.com/watch?v=eeEVigsVqrE utrolig at det er mulig, da må jeg se på klippet hans der også. Da lettere det på mye. Da jeg vippet den i dag, så dryppet det veldig raskt. Ikke fra selve lokket, men via andre steder. Siter Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet søndag kl 20:58 Forfatter Rapporter Del Skrevet søndag kl 20:58 om jeg forstår det riktig, så tar han ut av plugghetten, og drar forsiktig i snoren til det ikke er mulig mer, dermed har du lukket åpninger for dere bensin kan dryppe ut. Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.