Gå til innhold

Koble kontoer eller opprette en ny konto?


Anbefalte innlegg

Jeg har tidligere abonnert på HBO, så jeg har allerede en konto som er inaktiv. Nå kan jeg få HBO MAX gjennom internettleverandøren min Telenor og T-We.

Hva er forskjellen på å koble til en eksisterende HBO- konto eller opprette en ny? Hvorfor velger man det ene fremfor det andre?

Jeg vil ha mulighet til å bytte tilbake til de gamle kanalene ved behov, men er det mulig ved månedlig betalingsplan fra Telenor? Må jeg vente en måned med å bytte kanaler når jeg har brukt opp poengsummen?

https://help.hbomax.com/no-no/Answer/Detail/000001168

https://www.telenor.no/kundeservice/tv/brukerveiledning-t-we/strommetjenester/hbo-max/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Raspeball skrev (1 time siden):

Slik jeg forstår det, så er "koblingen" bare en verifisering av at en Internett-leverandør betaler abonnementet ditt. Jeg koblet min eksisterende konto mot Altibox da jeg hadde Altibox. Nå er den koblet mot Telia.

Med Telia kan jeg bytte kanaler/innhold når som helst.

Jeg lagde en ny e-post adresse, så nå har jeg to HBO-kontoer. Gjorde det sånn for å kunne bytte tilbake igjen uten ev. å miste historikken fra den gamle kontoen. Tenkte først bare å se en serie som en prøveordning og velge tilbake de gamle kanalene.

Fint at man kan bytte kanaler når som helst.

Hadde TV2-play fra to tilbydere samtidig, den ene lånt fra en venn. Jeg ble spurt om jeg ville slå i sammen kontoene hver gang jeg logget meg på. Fikk endelig til å slå dem sammen til egen leverandør nå etter mange måneder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...