Gå til innhold

Ny gaming/jobb skjerm: KVM switch, USB-c hub m lading, gjerne 40"++ 100hz++ god bildekvalitet


dTd

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om det finnes en skjerm som kan nå mine krav, jeg har i dag en ultrawide skjerm fra philips som har 100hz, kvm switch og da usb-c hub, hvor den ene usb-c porten også leverer nok strøm til å lade laptopen min (MBP M2 Max). Oppløsningen er på 3840 x 1200 som egentlig er helt greit, da jeg får plassen til "to" skjermer til jobb, samtidig som at oppløsningen ikke er for krevende for gaming. Primært FPS spill, så trenger en rask skjerm. Er egentlig passe fornøyd med skjermen jeg har i dag, men skulle veldig gjerne ønsket meg bedre bildekvalitet og klarere bilde ved raske musebevegelser. Har f eks en LG C2 tv i kjellerstua, og den er jo overlegen på disse punktene, så har vurdert å kjøpe 42" utgaven å bruke som skjerm, men ønsker veldig gjerne å beholde kvm switchen, da det er helt fantastisk å kunne bare koble fra/til en usb-c kabel på laptopen, også switche input på skjermen for å bytte mellom laptop/gaming-pc.


Så, finnes det noen skjermer som kan nå disse kriteriene på markedet i dag?

Krav oppsumert:

  • KVM switch, med da USB-C hub. Hvor man kan koble inn tastatur, mus etc inn i skjermen også bruke en usb-c kabel til laptopen, som da også lader laptopen. Stasjonær PCn kobles til med usb-c/a for tastatur/mus og en egen DP kabel i skjermkortet.
  • USB-c Power Delivery for laptop
  • Minimum 100hz
  • Gjerne 40 ish tommer
  • God bildekvalitet
  • Rask responstid
Endret av dTd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...