Gå til innhold

Ny Easee-lader om få uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan forklare hvordan disse laderne, som ikke har godkjente jordfeilbrytere (en fysisk ting), kan bli lovlig bare ved å endre dokumentasjonen? Produktet har jo fysiske feil som gjør at det ikke møter kravene, slik jeg har forstått det.

Eneste jeg kan se er at dokumentasjonen inneholder en klausul om at dette produktet ikke er tillatt å koble til strømnettet eller noe.

Lenke til kommentar

Laderen kan selges fordi man i teorien ikke trenger å følge en eneste standard så lenge man kan dokumentere at løsningen som er valgt fungerer like bra eller bedre. Dette var ikke dokumentert godt nok i følge svenskene, og etterhvert, Easee selv.

Nå har TUV vært innvolvert i testingen av den nye laderen, og skal bevise sikkerheten på gamle Easee Home/Charge også, så får vi se hva som skjer.

Det triste er at Easee måtte ta kula for mange fremtidige selskaper.

Endret av BIlly Bones
Lenke til kommentar
Kajac skrev (8 minutter siden):

Dette hadde Easee sluppet om de hadde gjort jobben sin ordentlig fra starten av.

Det kan du gjerne si, men da utfordrer jeg deg til å undersøke hvor mye dokumentasjon Zaptec hadde når de lanserte den første laderen sin. Ingen nye selskap har 100% kontroll på alt fra start.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...