Gå til innhold

Tietoevrys rykte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil påstå at merklevaren deres er verdt omtrent det samme som hvilket som helst andre vilkårlige konsulent- og driftsleverandører på en CV.

De driver med fryktelig mye forskjellig. Utall forrentingsenheter kjøpt opp fra alle mulige steder i norden, på både godt og vondt. En oppføring på derfra alene sier nesten ingenting noe om hva man har jobbet med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest bb236...6d4
Gavekort skrev (2 timer siden):

Alle de store konsulenthusene har historisk sett hatt høy rekruttering av nyutdannede for å kunne skalere opp, så ingen vil få meg til å tippe over i stolen.

Men synes erfaring som konsulent er bra på generell basis.

Hva man har gjort, hvilken rolle man har hatt(eventuelt hvilke), hva man har oppnådd/utført etc totalt sett er viktig i vippe-sammenhengen. 🙂

Anonymous poster hash: bb236...6d4

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest 07227...999
M4ds skrev (På 9.8.2023 den 21.15):

Jeg lurer litt på hva Tietoevrys rykte har av verdi på CVen? Kan man sammenligne det med EY, KPMG, DNB, Telenor etc. når det gjelder hvor "bra det ser ut på CVen", eller hvor ligger lista der egentlig?

Hvor bra det ser ut på CV? Er det utslagsgivende? 

Har du lyst på jobben? 

Det er supert å ha en fin CV. Men å velge arbeidsplass etter hva som tar seg best ut, slik at neste arbeidsgiver blir enda mer imponert ..? Tja ... Ok - kjør på. Definitivt ikke noe for meg! 

Kanskje jeg ikke tenker langsiktig nok, men jeg er mer opptatt av å trives her og nå. Hadde lett tatt en annen jobb som kanskje ikke stråler på CV, dersom jobben appellerte sterkere til meg.

Anonymous poster hash: 07227...999

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...