Gå til innhold

Metal Gear-serien har har nådd 60 millioner solgte spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2 minutes ago, Tuftnaldo said:

Hvilket spill er det beste i denne serien? Eller kan eg starte med det nyeste som kom før ps5? Kommer ikke på navnet🤦‍♂️

De lærde strides, var jeg deg ville jeg startet med Metal Gear Solid, og spille meg videre gjennom serien.
Reisen gjennom de tre første ga meg mest, også mistet jeg litt interessen etter fireren, selv om det tidvis var gøy.
Det første (første i Solid-serien, det tredje i Metal-Gear-serien) har vel fått noen grafiske oppdateringer også, så det er snillere for øyet, selv om stilen alltid har vært så særegen at grafikken ikke egentlig oppleves som dårlig, bare unik.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev (1 minutt siden):

De lærde strides, var jeg deg ville jeg startet med Metal Gear Solid, og spille meg videre gjennom serien.
Reisen gjennom de tre første ga meg mest, også mistet jeg litt interessen etter fireren, selv om det tidvis var gøy.
Det første (første i Solid-serien, det tredje i Metal-Gear-serien) har vel fått noen grafiske oppdateringer også, så det er snillere for øyet, selv om stilen alltid har vært så særegen at grafikken ikke egentlig oppleves som dårlig, bare unik.

Tusen takk✌️🙂

Lenke til kommentar
Atib Azzad skrev:
2 minutes ago, Tuftnaldo said:

Hvilket spill er det beste i denne serien? Eller kan eg starte med det nyeste som kom før ps5? Kommer ikke på navnet🤦‍♂️

De lærde strides, var jeg deg ville jeg startet med Metal Gear Solid, og spille meg videre gjennom serien.
Reisen gjennom de tre første ga meg mest, også mistet jeg litt interessen etter fireren, selv om det tidvis var gøy.
Det første (første i Solid-serien, det tredje i Metal-Gear-serien) har vel fått noen grafiske oppdateringer også, så det er snillere for øyet, selv om stilen alltid har vært så særegen at grafikken ikke egentlig oppleves som dårlig, bare unik.

Det første (MGS1) som kom til PS1 ble oppgradert når det kom til Gamecube, det ble gjenskapt med samme grafikk og kontroll som MGS2. Trur allikevel at det er PS1 versjon som kommer i Master Collection, litt synd for PS1 grafikken er litt vel grumsete i dag. Prøv å få tak i Gamecube versjon som heter "Twin Snake" og emuler det på PC. Når det kommer til serien så synes jeg det er MGS1-3 som er de beste. I MGS4 så trur jeg det var mer cutscenes enn gameplay. Ble så lei av å hele tide skulle se en cutscene at det tok meg 3 år å ble ferdig med det, da spilte jeg på easy bare for å komme igjennom det. Etter nr 4 så gikk jeg lei og har aldri spilt spillene som kom etter. Metal gear er PS1 og 2 for min del.
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...