Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det upassende/umoralsk å møte noen i forhold?


Gjest 780bc...f82

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DukeRichelieu skrev (43 minutter siden):

Det står jo sort på hvitt i åpningsinnlegget at trådstarter har null seksuell interesse av henne og at han betrakter det som et rent vennskap uten noen baktanker...

Er det kaffedrikkingen eller middagsspisingen som gjør at du definerer det som en date? 

Alle dater er formodentlig som utgangspunkt uten "baktanker om sex"? Hvis du inviterer en kvinne ut på en "date" (noe man selvsagt aldri ville betegnet det som utad) så er det da først og fremst for å bli bedre kjent,  ikke fordi du har en hemmelig plan om å ligge med vedkommende. Jeg forstår ikke forskjellen. 

Endret av coffeee
Lenke til kommentar
coffeee skrev (22 minutter siden):

Alle dater er formodentlig som utgangspunkt uten "baktanker om sex"? Hvis du inviterer en kvinne ut på en "date" (noe man selvsagt aldri ville betegnet det som utad) så er det da først og fremst for å bli bedre kjent,  ikke fordi du har en hemmelig plan om å ligge med vedkommende. Jeg forstår ikke forskjellen. 

Da er jeg redd det er lite jeg kan gjøre for å hjelpe deg. Enten er dette så langt utenfor din virkelighet at du ikke kan fatte det (noe som virker smått utrolig) eller så vil du bare ikke forstå.

Jeg er en veldig direkte og flørtete person, så ingen kvinne trenger tvile på mine intensjoner. Om jeg inviterer en fremmed kvinne med ut er det en seksuell interesse der (les: jeg har lyst å ligge med henne). Om det kommer så langt avhenger selvsagt av både meg og henne. 

For trådstarters tilfelle er det jo en helt annen sak når han sort på hvitt skriver at han ikke har noe interesse av sex og det er rent vennskap. Omtrent som når jeg treffer en kamerat på middag etter jobb og hører hva siste nytt i livet hans er. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...