Gå til innhold

Mus og musmatte til (hovedsakelig) gaming


Anbefalte innlegg

Hei!

Har hatt Steelseries Rival 300 og en HyperX tøymusematte i en evighet nå og vurderer å bytte begge to, da jeg synes jeg sliter litt med å få musa til å fungere "optimalt". Passformen er grei, men lurer om jeg ville foretrukket en litt tyngre mus. Kommer hovedsakelig til å brukes til casual gaming, mest FPS- og RPG-spill. 

Vurderer evt. trådløs mus for å slippe kabelrot, men er redd for ulemper som f.eks. økt latency. Men de har kanskje kommet så langt at det ikke er nevneverdig lenger? Prismessig er jeg villig til å legge inn litt da jeg satser på at jeg kommer til å beholde utstyret en god stund. Har PC med Windows 11 Home, om det er av betydning.

Setter stor pris på alle forslag til mus + musematte som går godt sammen :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
On 7/11/2023 at 9:42 AM, Iterion said:

Jeg bruker Logitech G502 Lightspeed(trådløs) og er veldig fornøyd med den. Er ikke økt latency på de trådløse musene lenger heller nei, de fleste E-sport proffer bruker trådløs mus om dagen :) I tillegg bruker jeg en logitech musematte. 

Takk for tips - hvilken musematte bruker du?

Hva er forskjell på alle Logitech Gxxx-musene? Ser det er litt å velge mellom.

Lenke til kommentar
Eplesaft skrev (16 minutter siden):

Takk for tips - hvilken musematte bruker du?

Hva er forskjell på alle Logitech Gxxx-musene? Ser det er litt å velge mellom.

Er ikke så stor forskjell på de musemattene,  først og fremst størrelse og litt i tykkelse. Og her er det smak og behag, avhengig av DPI osv du bruker på musa. Er litt forskjell på musene da, det må du nesten lese deg litt opp på. Størrelse, knapper, vekt, teknologi osv. 

Endret av Iterion
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...