TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. januar Forfatter Skrevet 3. januar Obs: Dagens stream kan bli forflyttet ut mot kvelden istedenfor. Da tenker jeg rundt ca 22:30 tiden pga lite søvn.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. januar Forfatter Skrevet 5. januar (endret) Obs: Nå på kommende lørdag blir streamen min flyttet ut mot dagen istedenfor, tenker rundt kl 13:00 tiden istedenfor. Endret 5. januar av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 7. januar Forfatter Skrevet 7. januar Obs: Til og med fredag streamen min blir forflyttet ut mot dagen istedenfor, pga at det dukket opp noe. Tenker rundt i samme tid her også kl 13:00 tiden istedenfor.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. januar Forfatter Skrevet 21. januar (endret) OBS: Nå på fredagen blir streamen mi forflyttet ut mot dagen istedenfor. Tenker rundt i kl 13:00 tiden. Endret 23. januar av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar Forfatter Skrevet 23. januar Fredags stream oppdatering: Obs: Blir litt forsinket, beklager det.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 23. januar Forfatter Skrevet 23. januar Streamen min i dag ble vist mer forsinket en planlagt. 😲
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar Forfatter Skrevet 24. januar (endret) Lørdags stream oppdatering: Jeg har fått problemer med YT brukeren min. Jeg får ikke spilt av noen av videoene mine på min YT-kanal min nå. 😲😭 Hvis jeg ikke får fikset dette problemet, da blir det vanskelig og for meg og streame i dag og i morgen. 🥺 Endret 24. januar av TheDarkSycamore - SCM
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar Forfatter Skrevet 24. januar Oppdatering: Det blir streaminge allikevel. Fant ut at det er kun Firefox nettleseren som har problemer med og spille av YT-videoer.
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. januar Skrevet 24. januar TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Lørdags stream oppdatering: Jeg har fått problemer med YT brukeren min. Jeg får ikke spilt av noen av videoene mine på min YT-kanal min nå. 😲😭 Hvis jeg ikke får fikset dette problemet, da blir det vanskelig og for meg og streame i dag og i morgen. 🥺 TheDarkSycamore - SCM skrev (3 timer siden): Oppdatering: Det blir streaminge allikevel. Fant ut at det er kun Firefox nettleseren som har problemer med og spille av YT-videoer. Vi synes at det er bra at det ordnet seg.
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. januar Forfatter Skrevet 24. januar Lørdags stream oppdatering: Dagens stream kan bli litt forsinket, pga jeg glemte og oppdatere spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå