Gå til innhold

TDS streamer... [Fredag & Lørdag stream]


Anbefalte innlegg

Her viser jeg hva slags spill jeg spiller på fredagen og lørdagen.

Her har dere min nye streame kalender:
┌──────────┬──────────┬──────────┐

│-----Fre/Fri----│-----Lør/Sat---│----Søn/Sun---│

├──────────┼──────────┼──────────┤

│---ca-19.00----│--ca - 19.30-- │---ca-20.00----│

└──────────┴──────────┴──────────┘

 

På fredagen og lørdagen er det kun jeg som velger spill. Fredagen er er en kort streame dag ca 45min til 1 time ich lang. Der streamer jeg uansett hvilken spill. På lørdagen streamer jeg spill som jeg faktisk elsker og spille. Da kan lengden variere veldig fra ca 2 - 5 timer lang eventuelt enda lengre, avhengig av hvor lenge jeg faktisk orker og spille. Lørdagen har jeg den greia med at jeg streamer opp til 28 videoer tilsammen av alt i en spilleliste, uavhengig om det er en lang stream eller ikke, til jeg bytter til et nytt favoritt spill.

For søndags streamen min finner dere her ved og trykke på den ned under. Lengden på søndag streamen variere også hvor lenge jeg faktisk orker og spille. På den dagen får dere faktik lov og velge spill for meg, hvis dere vil. 🤗🎮🎮 Jeg pleier som regel og dele ut hele eller delvis av spillelista min i den tråden, sånn dere kan velge av. Det har ikke noe og si hvor hen dere deler deres valg hen. Om det er her inne, der inne, annen plass, under PM,...

Twitter brukeren min,...
YT-brukeren min,...
Reddit kanalen min eller på...
Discord samfunnet mitt,...

spiller ingen rolle. Valget ditt vil bli registrert. Hvis det har seg sånn at det blir flere valg enn en og at det blir jevnt, da tar jeg terningen i bruk. 🎲 Den vil trekke ut vinneren av spill-valget. Jeg gir alltids svar om søndagen dagen før dagen kun her inne på Diskusjon.no. Ca hver 5. ich 7ende søndag blir jeg også med på og velge til den dagen. 😃

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...