Gå til innhold

Batterier som sveller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Trulss skrev (15 timer siden):

Jeg mener å ha lest at Samsung og Apple gjerne vil ha tilbake batterier som sveller uavhengig av alder. Er dette bare en våt drøm?

Har nemlig et par som dukket opp i boden, og mobilene er langt utenfor garantitid.

Jeg opplevde det samme med en Samsung Galaxy S10. Etter ørten hundre telefoner, mailer og til og med brev til Samsung ga jeg opp å få noe respons. De var ikke interessert i å yte noen som helst form for service, eller å gi meg noe godt svar. 

Så jeg kjøpte nytt batteri på AliExpress, byttet det ut på 20 minutter og har en telefon som er omtrent som ny. Men jeg kjøper nok ikke noen ny telefon fra Samsung igjen. Garantien dems er ikke verdt er shait så lenge de ikke gidder å svare ordentlig.

Lenke til kommentar
Svein M skrev (5 minutter siden):

Mobli har vel en reklamasjonsrett på 5 år, så om batterier sveller så kan det vel tenkes at det kan være en sak. Er usikker.

Jeg tror Apple gjerne ville ha batteriet som sveller selv om telefonen var mer enn 5 år fordi det var en sikkerhetsrisiko (og deres gode navn og rykte sto vel på spill). Slik jeg forsto det byttet de disse batteriene kostnadsfritt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...