torbjornhb Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Jeg driver en nettside der jeg skriver i WordPress. Er det noen som kjenner til er program/plugin for stavekontroll? Grammarly er jo veldig populær, men du fungerer ikke på norsk. Tar i mot alle forslag med glede 🙂 Siter Lenke til kommentar
vidor Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Jeg bruker Opera, og den har stavekontroll i f.eks det edit-feltet jeg skriver inn tekst i nå. Du kan legge inn de språkene du ønsker. Greit å ha til å plukke vekk åpenbare skrivefeil før en publiserer. 1 Siter Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni Kan alltids bruke LibreOffice eller Word og bruke copy/paste. Ellers har Firefox stavekontroll også. 1 Siter Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni RRhoads skrev (2 minutter siden): Kan alltids bruke LibreOffice eller Word og bruke copy/paste. Ellers har Firefox stavekontroll også. Takk, men det fungerer ikke så bra med blokk-verktøyet i WordPress. Sjekker Firefox, selv om Safari og Chrome er foretrukket. Siter Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. juni Rapporter Del Skrevet 7. juni (endret) torbjornhb skrev (1 minutt siden): Takk, men det fungerer ikke så bra med blokk-verktøyet i WordPress. Sjekker Firefox, selv om Safari og Chrome er foretrukket. Chrome har også stavekontroll. Safari er jeg ikke kjent med, men rart hvis de ikke har. Endret 7. juni av RRhoads 1 Siter Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 7. juni Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. juni RRhoads skrev (3 minutter siden): Chrome har også stavekontroll. Safari er jeg ikke kjent med, men rart hvis de ikke har. Det merkelige er at det fungerte med stavekontroll i Chrome tidligere, men etter at jeg byttet til WordPress Gutenberg (brukte tidligere "klassisk editor), så har det sluttet å fungere... Siter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.