Spillredaksjonen Skrevet 2. juni 2023 Skrevet 2. juni 2023 Meta Quest 3 kommer til høsten Lover bedre oppløsning, ytelse og komfort. Les hele saken på Gamer.no»
Enceladus Skrevet i går, 12:49 Skrevet i går, 12:49 Når skal dere anmelde denne spillkonsollen og spillene som kommer til den?
ps5 Skrevet i går, 12:55 Skrevet i går, 12:55 5 minutes ago, Enceladus said: Når skal dere anmelde denne spillkonsollen og spillene som kommer til den? De har vel tradisjon å anmelde når neste generasjon allerede er ute om jeg husker rett.
Enceladus Skrevet i går, 13:43 Skrevet i går, 13:43 21 minutes ago, ps5 said: De har vel tradisjon å anmelde når neste generasjon allerede er ute om jeg husker rett. Lol, jeg venter i spenning. Always, her er alle hardware anmeldelsene til Gamer.no https://www.gamer.no/tester?page=1 Mye håndholdte der, inkludert 2 versjoner av Steamdeck som ikke selges i landet bortsett fra gråimport i et begreset utvalg nisjebutikker på nettet. Kommer de til å anmelde neste VR konsoll fra Valve? haha! Jeg tviler! PS5 Pro er siste anmeldte konsoll, anmeldt nær lansering; 23 november 2024. Switch 2 er ikke anmeldt, men de har jo dekket den mye, samt med tester. Tipper en anmeldelse kommer ganske snart. Ellers anmeldte de PSVR2. Ga den 8/10. Sett med ettertidens øyne burde den nok hatt lavere score. Jeg er ganske sikker på at Quest 3 og 3s er mye mer populært. Jeg ser at mange familier har den og den er populær blant unger. Det er veldig rart at norsk spillpresse ikke er mer interessert. Tek.no har anmeldt Quest 3. De ga den 9/10. Trakk den for begrsenset batteritid og den enkle hodesstroppen som følger med, som jo lett lar seg løse med en batteristropp, så i praksis en 10/10 https://www.tek.no/test/i/69Q5PO/meta-quest-3?srsltid=AfmBOop07rhatXhWoKBT85RTKtN_3733gPJHJT_UIuf8w8_Spxl64QUY
ps5 Skrevet i går, 14:01 Skrevet i går, 14:01 Kommer ikke utenom at q3 er fantastisk mye for pengene. Q4 kansellert men et alternativt produkt er nok på vei.
Enceladus Skrevet i går, 14:27 Skrevet i går, 14:27 Jeg har ikke helt troen på den nye Questen (puffin) hvis det stemmer at de skal avlaste en del av hardwaren til en computerenhet med ledning som en spenner fast til beltet. Høres ut som en lite praktisk og dorky ide. Men mulig at den retter seg inn mot pro markedet? Quest 4 er fortsatt på bordet om jeg har forstått det riktig, utsatt til 2027 er det jeg har lest. Blir spennende å se hva Valve velger å gjøre her. Utsetter de også til 2027 nå? Personlig tror jeg de annonserer Decard til neste år tett opp mot puffin. Tipper den videre kommer med Half Life Alyx i standalone VR og Half Life 3 som kan spilles på storskjerm i brillene.
ps5 Skrevet i går, 14:32 Skrevet i går, 14:32 3 minutes ago, Enceladus said: Jeg har ikke helt troen på den nye Questen (puffin) hvis det stemmer at de skal avlaste en del av hardwaren til en computerenhet med ledning som en spenner fast til beltet. Høres ut som en lite praktisk og dorky ide. Men mulig at den retter seg inn mot pro markedet? Quest 4 er fortsatt på bordet om jeg har forstått det riktig, utsatt til 2027 er det jeg har lest. Blir spennende å se hva Valve velger å gjøre her. Utsetter de også til 2027 nå? Personlig tror jeg de annonserer Decard til neste år tett opp mot puffin. Tipper den videre kommer med Half Life Alyx i standalone VR og Half Life 3 som kan spilles på storskjerm i brillene. Håper de bare scrapper de planlagte utdaterte 2k displayene og erstatter med noe mer klare for nåtiden. Ikke bare bare når produktdesign tar over 5 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå