Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Volvo v50


Anbefalte innlegg

Hei

Har byttet vestre bakdør med komplett med alle komponenter på grunn av en skade nede på døren og vindusheis og sentrallås fungerte ikke på den døren heller, det kommer spenning inn på kontakt til vindusheismotor men ikke noe ut , har sjekket på høyre side og det kommer spenning inn og ut til vindusheis bryter og fungere både vindusheis og sentralåsen 

Noen her som har vert ut for at når en vindusheis og sentrallås ikke fungere på en dør, fungere på alle andre dører ,  selv etter byttet motor at det må programmeres av ECM ,eller er samme feil på den vindusheismotor og sentrallås på begge dører 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vert på med avansert diagnose i går men får ikke kontakt med dør, har byttet all innmat med Aktuator dvs hele den stålplaten med vindusheis på i dag men samme feil venstre dør er åpen selv om den er lukket ,trudde det var sensor på   Aktuator var feil på 

Lenke til kommentar
Brake skrev (6 timer siden):

får ikke kontakt med dør

Jeg tror ikke noe diagnoseutstyr kan "få kontakt med" bakdørene.

Det bør være feilkoder på dørmodulene i fører og passasjerdøren (foran) med riktig diagnoseutstyr. Hvilke feilkoder var tilstede?

Er det nå noen komponenter montert i døren som også var montert i den opprinnelige døren?

Lenke til kommentar

Det er kun vestre bakdør som ble byttet ,feilkoder husker jeg ikke i farten ,det jeg husker er at jeg demontere vindusheismotor med modul på venstre framdør   fordi den ikke virket og var kullbørstebelegg på anker og virket  etter det 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...