Gå til innhold

Støtteordninger når mistet jobben


Anbefalte innlegg

Er ferdig med en prosjektstilling i august. Denne prosjektstillingen skal ikke videreføres og jeg kan i verste fall stå uten jobb etter august. Søker på nye jobber.
Men hvis jeg ikke får meg noen ny jobb før august, hvilke støtteordninger kan man da dra nytte av hos nav og sånn, for å ha litt inntekt? 
Hva kan gi mest penger av  og være til grunn for å få arbeidsavklaringspenger eller dagpenger? noen bedre løsninger? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uelegant skrev (17 timer siden):

Er ferdig med en prosjektstilling i august. Denne prosjektstillingen skal ikke videreføres og jeg kan i verste fall stå uten jobb etter august. Søker på nye jobber.
Men hvis jeg ikke får meg noen ny jobb før august, hvilke støtteordninger kan man da dra nytte av hos nav og sånn, for å ha litt inntekt? 
Hva kan gi mest penger av  og være til grunn for å få arbeidsavklaringspenger eller dagpenger? noen bedre løsninger? 

Det mest naturlige er å søke dagpenger når du har blitt arbeidsledig. Arbeidsavklaringspenger er mer relevant hvis du har en sykdom som gjør det vanskelig for deg å arbeide.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...