Gå til innhold

Beste iPhone kjøp?


Anbefalte innlegg

Nimrad skrev (1 time siden):

Jeg er en bruker langt over snittet med 100GB trafikk i måneden i snitt. Jeg har slått på 5G to ganger de siste årene fordi jeg skulle laste ned noen episoder av en serie å se på flyet som jeg hadde glemt å gjøre før jeg satt i flysetet. I tillegg har jeg brukt det en gang via PC-en da jeg skulle laste ned et spill på 150GB og hjemmenettet var nede.

Enig i mye av det du skriver, Æ personlig har ikke tilgang til 5g engang, kun ved reiser.. 

Men de 2 gangene , var det ikke veldig kjekt å ha tilgang til 5g når du trengte det? :) 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
bbios skrev (2 minutter siden):

Enig i mye av det du skriver, Æ personlig har ikke tilgang til 5g engang, kun ved reiser.. 

Men de 2 gangene , var det ikke veldig kjekt å ha tilgang til 5g når du trengte det? :) 

Jo, men jeg ville ikke betalt ekstra for det eller lagt vekt på det i en ny mobil. Og det sier jo sitt når jeg er en bruker langt over snittet. Trådstarter sitter med en gammel iPhone 8 og sier han kun bryr seg om kamera og batteritid. Da bør han hvertfall drite i 5G, og man trenger ikke nevne det annet enn å be han skru det av for det bruker mer batteri.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...