Gå til innhold

Får du installert Bluestacks?


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker jeg prøvde å installere det for noen måneder siden. Etter masse rot og bal fikk jeg installert programmet, men det ville ikke kjøre uten at jeg gjorde noen ytterligere endringer i BIOS, tror jeg det var. Det lå brukerveiledning på nettsidene deres. Jeg fant ut at det var ikke verdt så mye styr bare for å spille noen Android-spill, så jeg droppa hele greia. 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (8 timer siden):

Jeg husker jeg prøvde å installere det for noen måneder siden. Etter masse rot og bal fikk jeg installert programmet, men det ville ikke kjøre uten at jeg gjorde noen ytterligere endringer i BIOS, tror jeg det var. Det lå brukerveiledning på nettsidene deres. Jeg fant ut at det var ikke verdt så mye styr bare for å spille noen Android-spill, så jeg droppa hele greia. 

Ja, det har vært styrete, men har fungert. Må slå på virtualisering i BIOS og slå av Hyper-V. Alt fungerte fint i går med den eldre versjonen jeg fikk installert offline, men i dag funker plutselig ikke apper og jeg har ikke gjort noe som helst.

Har spilt Hay Day med min niese, var så greit på PCen. Måtte bruke Nougat, nå kommer det opp at jeg må bytte til Pie, jeg har både Nougat og Pie, men ingen av de fungerer. Hay Day har også hatt en oppdatering nylig, men jeg lastet ned den gamle versjonen fra APKMirror, det fungerte heller ikke.

Skal prøve på en bærbar og se om det går der, men den er uansett for slapp til å dra Bluestacks.

Syns det er så rart at installasjonen bare forsvinner og at jeg ikke får noen feilmelding.

Installerte helt fint på den bærbare, hmm.

Ser flere sliter med det samme.

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...