Gå til innhold

Begrenset funksjonalitet på Gamer.no kommentarfelt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bubba477 skrev (9 minutter siden):

Det kan fortsatt kommenteres på Gamers artikler, veldig bra!

Jeg kan derimot ikke kommentere eller like andres kommentarer uten å måtte gå til selve forumtråden her inne.

Sånn var det ikke før, skal det være sånn eller er dette en forglemmelse?

Hei! Vi skal se på en ny løsning for kommentarfelt sammen med Gamer.no.

Årsaken er at dagens løsning for kommentarfelt baserer seg på bruk av tredjepartscookies (informasjonskapsler) fra diskusjon.no når man er inne på Gamer.no. Tredjeparts informasjonskapsler er noe flere og flere nettlesere har gått vekk fra å støtte, Chrome skal fase det ut fra neste år

Min egen erfaring er at det fremdeles fungerer for meg i Chrome. Hvis du har en annen nettleser kan det være innstillinger i nettleseren din som kan tillate tredjepartscookies.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
TSP skrev (2 timer siden):

Hei! Vi skal se på en ny løsning for kommentarfelt sammen med Gamer.no.

Årsaken er at dagens løsning for kommentarfelt baserer seg på bruk av tredjepartscookies (informasjonskapsler) fra diskusjon.no når man er inne på Gamer.no. Tredjeparts informasjonskapsler er noe flere og flere nettlesere har gått vekk fra å støtte, Chrome skal fase det ut fra neste år

Min egen erfaring er at det fremdeles fungerer for meg i Chrome. Hvis du har en annen nettleser kan det være innstillinger i nettleseren din som kan tillate tredjepartscookies.

Så flott! Takker så mye for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...