Nicklas Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Hei Jeg lurte på om noen var intressert i å lage en banner til meg ... den skal være på denne siden her Og det må stå blant annet Lotheladus på den, dere kan hvis dere vil sette på noe i tillegg som passer til siden Håper på mange bannere
PT Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Det du har nå funker jo helt fint. Hvorfor skal vi da ta oss bryet med å finne på noe nytt?
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Bruk den du har, bare skriv "Lotheladus" på den med en litt pen skrift.
Nicklas Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 hehe .. nei, den er ikke passende til denne siden. Og det står hvem som har laget den på den også, vil ikke ha det, men kan dere det ?
PT Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Og det står hvem som har laget den på den også, vil ikke ha det, men kan dere det ? Å stakkars deg! Skal virkelig den personen som har laget banneret få æren for det han har laget selv også?! Seriøst, tror du ikke den personen som lager et banner til deg vil ha navnet sitt på siden?
Nicklas Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 Samme for meg hva du syns !!! Vil du ikke lage en banner så er det greit for meg, men jeg tenkte jeg bare skulle spørre, kansje jeg hadde litt flaks i dag... Men dere andre som er intressert, bare si ifra hvis dere vil lage en
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) Edit 2: lager sikkert en likevel Endret 13. januar 2004 av arve87
PT Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Edit 2: lager sikkert en likevel WTF?! Anyways; du er heldig hvis noen gidder å lage et banner uten "reklame" på...
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 Edit 2: lager sikkert en likevel WTF?! Anyways; du er heldig hvis noen gidder å lage et banner uten "reklame" på... Så stress er det ikke å sette sammen noe i Photoshop. Syns ikke vi skal kritisere ham bare fordi han spør.
Nicklas Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Skrevet 13. januar 2004 hehe, det syns jeg også... selv har jeg ikke noe programm å lage en banner i så derfor spurte jeg her. ( har sett andre som har spurt også, de som har spurt ble ikke kritisert og folk lagde bannere til han å pasta dem inn på forumet )
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 jo veldig mange andre har bliitt kritisert for å spørr om bannere. Anyways; du er heldig hvis noen gidder å lage et banner uten "reklame" på... Merk deg akkurat det, her kommer mitt forslag: Værsågod å bruk det!
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 *være stedsfortreder for flodhest* *knegg* *hummre*
PT Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) jo veldig mange andre har bliitt kritisert for å spørr om bannere.Anyways; du er heldig hvis noen gidder å lage et banner uten "reklame" på... Merk deg akkurat det, her kommer mitt forslag: http://home.tiscali.no/ompatut/lotheladus.gif Værsågod å bruk det! Har jeg sagt noe?! Endret 13. januar 2004 av PT
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) Da var vi enige da Endret 13. januar 2004 av arve87
PoleCat Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 (endret) http://home.tiscali.no/ompatut/lotheladus.gif Makan til reklamelegging har jeg nesten aldri sett... EDIT; noe Endret 13. januar 2004 av PoleCat
flodhest Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 *være stedsfortreder for flodhest* *knegg* *hummre* *hirr knegg hummre* *hummzummarumm* og nå setter vi over til topic:
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 http://home.tiscali.no/ompatut/lotheladus.gif Makan til reklamelegging har jeg nesten aldri sett... EDIT; noe Hihihi, må røpe meg allerede ja? Gjorde det _kun_ på morro, kun på grunn av det topicstarter skreiv i en post; "Og det står hvem som har laget den på den også, vil ikke ha det, men kan dere det ? "....
Smidt Skrevet 13. januar 2004 Skrevet 13. januar 2004 jo veldig mange andre har bliitt kritisert for å spørr om bannere.Anyways; du er heldig hvis noen gidder å lage et banner uten "reklame" på... Merk deg akkurat det, her kommer mitt forslag: Værsågod å bruk det! var ikke snakk om en beskjeden © sak her nei, hvorfor ikke dra det utover hele headeren i lilla.. men men, fårstår jo at noen begynner å bli litt lei da. dere skulle startet bedrift og tatt betalt. Lurer forresten på om PoleCat kommer med et forslag og, han som alltid er i det gavmilde hjørnet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå