Gå til innhold

Lange boxere i god kvalitet?


Anbefalte innlegg

Har tidligere hatt noen par med Stormberg sine underbukser i lang utførelse (lengre i beina liksom), som jeg har vært veldig fornøyd med passformen på. Disse var dog av laber kvalitet og revnet i sømmene omtrent bare du så på de. Den modellen er heller ikke i produksjon lenger og selv etter en mail dit klarte de ikke å vise til noe alternativ arvtager. Prøvde så Dressmann sine i lang utførelse, og der er kvaliteten bra, men passformen litt merkelig. Sitter greit i beina, men bare du vurderer å bøye deg framover eller sette deg ned så får du norgesrekord i rørleggersprekk. Dessverre. 

Noen som har noe tips til slike med grei kvalitet og passform? Må også være tilgjengelig i større størrelser, 3XL antageligvis.

Endret av -R-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte noen pakker med Lonsdale på ferie i Polen for mange år siden.
https://www.sportsdirect.com/searchresults?descriptionfilter=lonsdale trunk

Disse er de eneste som har holdt seg helt fine i en årrekke. Slitesterke som fy. Mens andre merker har holdt toppen et år, er disse helt fine selv etter flere års bruk. Fancy merkenavn slites i stykker etter et halvt år. Så billig og er ofte best. 

Vet ikke hvor man får kjøpt Lonsdale i Norge. Men dette var det første jeg fant når jeg googlet. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...